«پیدایش» ویژه برنامه یک دهه صدای عشق و هنر در رادیو نمایش

تهران (پانا) - عصر امروز ، برنامه «پیدایش» ویژه دهمین سالگرد تأسیس رادیو نمایش از فضای مجازی این شبکه رادیویی پخش می شود .

کد مطلب: ۱۱۹۵۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
«پیدایش» ویژه برنامه یک دهه صدای عشق و هنر در رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، در این برنامه با محمود زنده نام اولین مدیر این مجموعه و محسن سوهانی مدیر کنونی آن و همچنین هنرمندان رادیو نمایش درباره «پیدایش» این شبکه رادیویی گفت و گو شده است.
محمود زنده نام که اولین مدیر رادیو نمایش است درباره پیدایش این شبکه رادیویی خاطرنشان کرد :آن زمان در راستای توسعه سازمان صدا و سیما تعدادی شبکه جدید تشکیل شده بود که رادیو نمایش نیز یکی ازآنها بود و راه اندازی آن به دلیل پیچیدگی ساختار نمایش، تلاش مضاعفی را می طلبید.
وی افزود :آن سالها مدیر طرح و برنامه شبکه دو تلویزیون بودم و از من دعوت شد که مسوولیت اداره کل هنرهای نمایشی رادیو را قبول کنم . این اداره کل نمایش های مختلف رادیویی را در زمان های مختلف برای شبکه های مختلف رادیو تولید می کرد و در مقطعی سازمان به این نتیجه رسید که یک شبکه مختص نمایش های رادیویی راه اندازی شود تا اینکه پس از تلاش های بسیار در تیرماه سال 90 این رادیو افتتاح شد.
زنده نام گفت: ده سال است که رادیو نمایش با وجود فراز و فرودها به حیات خود ادامه می دهد و امیدوارم با حضورپویا ، جوان گرا و تلاش آقای دکتر سوهانی که از مدیران جوان این مجموعه هستند و همینطور صداقت و تعهدی که از آقای بخشی زاده معاون صدا سراغ دارم، رادیو نمایش قوت بیشتری بگیرد وبه امید خدا گام های بعدی این شبکه رادیویی در دهه دوم مستحکم تر و قوی تر برداشته شود.
در ادامه محسن سوهانی ، مدیر کنونی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش افزود: مدتی بود که رادیو نمایش از دوران اوج آغازینش فاصله گرفته بود و به عنوان مدیر این شبکه اولین گام این بود که دلیل آن را جستجو کنم که پس از مخاطب سنجی و مرور تماس ها و پیام های مردمی متوجه شدم عمده نظرات مردم نیز همین است .
مدیر رادیو نمایش ادامه داد:رادیو نمایش ده ساله شد اما پدیده نمایش های رادیویی و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو سن و سال قدمتی 80 ساله دارد و در حال حاضر برنامه اصلی ما این است که این میراث معنوی و فرهنگی جان تازه ای بگیرد.
وی تأکید کرد: خبر خوشی که می توانم در سالگرد رادیو نمایش به هنرمندان این مجموعه بدهم آن است که به همراه معاون محترم صدا پی گیر مطالبات به حق هنرمندان این مجموعه هستم و امیدوارم بتوانیم هم دین این عزیزان را ادا بکنیم و هم اینکه رادیو نمایشی خلاق ، پویا و به روز داشته باشیم .

مستند«پیدایش» همزمان با ویژه برنامه رادیویی به همین نام ، ساعت 18 امروز در اینستاگرام رادیو نمایش منتشرمی شود.

گفتنی است این فیلم در فضای مجازی رادیو نمایش به کارگردانی امیر شعیبی و اجرای میثم کریمی تهیه و تولید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار