نگاهی به دیدارهای روز دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

آزمون سخت برای کاناوارو؛ با بومی‌ها از بحران فرار کن

تهران (پانا) - در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز 2 بازی در شهر بویرام تایلند برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آزمون سخت برای کاناوارو؛ با بومی‌ها از بحران فرار کن

هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در منطقه شرق امروز با برگزاری دو بازی از گروه J در شهر بویرام تایلند ادامه پیدا خواهد کرد.

در اولین از این گروه نماینده‌های بدون امتیاز تایلند و چین به مصاف هم خواهند رفت تا برای فرار از ته جدول و حضور در کورس تلاش کنند و سپس در دومین گام دو تیم 3 امتیازی سرزو اوساکا ژاپن و کیتچی هنگ کنگ روبروی هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پورت اف‌سی تایلند - گوانگژو اف‌سی چین / ورزشگاه چانگ آره‌نا شهر بویرام ساعت 14:30

ساراوت تریپان (تایلند) - فابیو کاناوارو (ایتالیا)

آخرین بازی روبرو: اولین بازی تاریخ دو تیم

آخرین وضعیت، مهم‌ترین نکته‌ها و آمار پورت اف‌سی

میزبان دیدارهای این گروه از لیگ قهرمانان آسیا 2021 که در اولین بازی از این فصل مقابل کیتچی شکست خورد، در آستانه بحران قرار دارد. آنها در چهار بازی آخر رسمی خود بدون برد زمین را ترک کردند و حالا امروز امیدوار هستند تا با درخشش دو بازیکن اسپانیایی که در ترکیب دارند به ناکامی خود در لیگ قهرمانان پایان دهند.

آخرین وضعیت، مهم‌ترین نکته‌ها و آمار گوانگژو اف‌سی

کاپیتان افسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایتالیا که روزهای سرمربیگری خود را در چین سپری می‌‎کند، با قانون جدید وزارت ورزش چین این فصل نتوانست تیمی گران قیمت را با استفاده از بازیکنان خارجی جمع کند و فعلا تنها خارجی که در لیست این تیم حضور دارد ریکاردو گولار هافبک برزیلی است که به هیچ عنوان در حد و اندازه ستاره‌های فصل گذشته سوپر لیگ چین نیست. آنها هم مانند حریف امروز خود در اولین هفته با شکست 2 بر صفر زمین را ترک کردند و در وضعیتی مشابه باید برای حضور در کورس این بازی را با 3 امتیاز تمام کنند.

سرزو اوساکا ژاپن - کیتچی هنگ کنگ / ورزشگاه چانگ آره‌نا شهر بویرام ساعت 18:30

لویر کولپی (برزیل) - چو چی کوآن (هنگ کنگ)

آخرین بازی روبرو: اولین بازی تاریخ دو تیم

آخرین وضعیت، مهم‌ترین نکته‌ها و آمار سرزو اوساکا

هر چند در یک ماه اخیر نتوانستند در لیگ برتر ژاپن یا همان جی لیگ نتیجه بگیرند و تیمی ناکامی در این ر قابت‌ها هستند اما با پیروزی در جام حذفی و برد شیرین و دور از انتظار مقابل گوانگژو اف‌سی نشان دادند که تیمشان متحول شده و ناکامی‌‎های لیگ برتر ژاپن را به دست فراموشی سپرده است.

آخرین وضعیت، مهم‌ترین نکته‌ها و آمار کیتچی

آنها هم پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا وضعیتی مشابه حریف ژاپنی خود داشتند و در نتیجه‌گیری در لیگ برتر هنگ کنگ ناکام بودند اما با این تفاوت که کیتچی همچنان شانس اولی قهرمانی در لیگ کشورش محسوب می‌شود. آنها هم در 2 بازی آخر خود با برد زمین را ترک کردند و حالا امیدوارند با درخشش موتور گلزنی اهل مونته‌نگرو از این بازی با 3 امتیاز خارج شوند. دیان دامیانوویچ آقای گل لیگ هنگ کنگ در خط حمله این تیم حضور دارد که در این فصل توانسته است 14 بار برای تیمش گلزنی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار