ابوالفضل جلیلی به جمع داوران سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا پیوست

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی از پیوستن ابوالفضل جلیلی، کارگردان صاحب سبک سینمای ایران به جمع داوران سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ابوالفضل جلیلی به جمع داوران سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا پیوست

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی با اشاره به برگزاری مرحله نهایی مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور در اواخر تیر گفت: مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان یکی از اتفاقات بزرگی است که در آینده فرهنگ و هنر این سرزمین نقش بسیار مهمی دارد و همین دانش آموزان هستند که در آینده ،سکان فرهنگی جامعه را به دست خواهند گرفت و از این رو باید نیازها و دغدغه های آنها مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه این اداره کل در تلاش است تا سطح کمی و کیفی این مسابقات را به استانداردهای لازم برساند تصریح کرد: استفاده از اساتید مجرب، برگزاری دوره های آموزشی ، ورک شاپ‌های تخصصی ، چاپ کتاب و ... در همین راستا در دستور کار جدی قرار دارد تا بتوانیم سطح کیفی این مسابقات را به وضعیت مطلوبی برسانیم.

رمضانی با تقدیر از ابوالفضل جلیلی فیلمساز ارزشمند و کارگردان صاحب سبک سینمای ایران به علت پیوستن به تیم داوری این جشنواره اظهار کرد: قطعا حضور ایشان علاوه بر دلگرمی دانش آموزان، موجب رشد و پیشرفت آنان در حوزه فیلمسازی می شود و دانش آموزان می توانند از تجارب این استاد ارزشمند استفاده لازم را ببرند.

این مقام مسئول حضور اساتید دانشگاه و هنرمندان صاحب نظر کشور در تیم داوری مسابقات فرهنگی هنری فردا را غنیمت دانست و افزود: امسال اساتید بزرگی همچون اردشیر صالحپور، محمد حسین ناصربخت، شهرام گیل آبادی و منوچهر اکبرلو بخش هنرهای نمایشی جشنواره فردا را قضاوت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار