استاندار قم:

ستاد ملی مقابله با کرونا در کنار واکسن ایرانی، به واردات واکسن خارجی ادامه دهد

قم (پانا)- استاندار قم با اشاره به تولید واکسن داخلی عنوان کرد دریافت واکسن ایرانی «کووبرکت» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی الگویی برای هم‌میهنان است.

کد مطلب: ۱۱۹۵۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ستاد ملی مقابله با کرونا در کنار واکسن ایرانی، به واردات واکسن خارجی ادامه دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم، «بهرام سرمست» استاندار قم، در حاشیه هفتاد و چهارمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ریاست جمهوری برگزار شد، با گرامیداشت سالگرد شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و یارانش اظهار کرد: موج جدیدی از کرونا در برخی از کشورهای جهان از جمله ایران آغاز شده است و متأسفانه در شهرهای جنوبی ایران شاهد خیز جدیدی از کرونا هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید از وضعیت عادی‌انگاری و سهل‌انگاری ار نظر کرونا پرهیز کنیم، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام انتخابات به‌صورت کامل انجام شد و مأموران بهداشت و ناظران انتخابات به‌خوبی بر رعایت مسائل بهداشتی حوزه رأی‌گیری نظارت کردند.

استاندار قم با بیان اینکه در استان، با نهایت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، انتخابات برگزار شد، ادامه داد: از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و مردم شریف قم بابت رعایت مسائل بهداشتی در روز انتخابات قدردانی و تشکر می‌کنم.

سرمست با اشاره به تولید واکسن داخلی، بیان کرد: واکسن تولید داخلی وارد چرخه واکسیناسیون کرونا در ایران شد و دریافت واکسن ایرانی «کووبرکت» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی الگویی برای هم‌میهنان است.

وی با اشاره به اینکه ستاد ملی کرونا باید در کنار استفاده از واکسن ایرانی، واردات واکسن‌های خارجی را نیز ادامه دهد، گفت: استان قم در وضعیت زرد قرار دارد و نیازمند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا است تا موج جدیدی را در این استان شاهد نباشیم.

استاندار قم با اشاره به اینکه مسئولان ذی‌ربط استانی با جدیت موضوع واکسیناسیون شهروندان قمی را پیگیری می‌کنند، تصریح کرد: نظارت بر محدودیت‌های اعمال شده در وضعیت زرد کرونایی با جدیت دنبال شود تا پیک بعدی کرونا در استان آغاز نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار