درراستای اجرای طرح انگیزه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

کسب عنوان برتر معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - در پی معرفی برترین‌های حوزه‌ معاونت پرورشی و فرهنگی مناطق ۲۱ شهرستان‌های استان‌ تهران، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر حائز رتبه برترشد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب عنوان برتر معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با تبریک این افتخار آفرینی، اظهار کرد: طرح «انگیزه برتر» برترین‌های اردیبهشت ۱۴۰۰ در حوزه‌ معاونت پرورشی و فرهنگی مناطق ۲۱ ‌گانه شهرستان‌های استان‌ تهران، به پیشنهاد معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و با هدف ایجاد انگیزه و ترغیب سایر همکاران، برای اولین بار برگزار شد، که در این طرح، سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در بین شهرستان‌های 21 گانه استان تهران رتبه اول را کسب کرد.

او تصریح کرد: این افتخار‌آفرینی حاصل کار تیمی و کسب موفقیت‌های پی در پی در مسابقات و جشنواره‌های مختلف فرهنگی، هنری، قرآن، عترت، نماز و تربیت‌بدنی است.

در ادامه سولماز زارعی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز این موفقیت را نتیجه زحمات مدیران و معاونین پرورشی مدارس، کادر ستادی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دانست و از تمامی همکاران مجموعه پرورشی و تربیت‌بدنی که با انجام فعالیت‌های سالانه در این حوزه، در پیشبرد اهداف این واحد مؤثر بودند، تقدیر بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار