مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

اعتیادبه فضای مجازی باعث افزایش خشم در نوجوانان می‌شود

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه مجازی ویژه مدیران، مدیر آموزگاران، راهبران و معاونین آموزشی مدارس دوره ابتدایی با موضوعات ستاد ثبت نام، ثبت کتب درسی و طرح شوق یادگیری برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل بر لزوم ارتباط با دانش‌آموزان در تابستان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اعتیادبه فضای مجازی باعث افزایش خشم در نوجوانان می‌شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور استفاده از زمان های طلایی باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید را یک فرصت دانست و گفت: ما باید ماموریت های اصلی خود را درست انجام داده، از گذشته کمک بگیریم و فرصتی را که در اختیار داریم به نحو مطلوب به پایان برسانیم.

علیرضا کلیدری افزود: در تابستان پیش رو با یک سری مسایل نوظهور روبرو می شویم که باید این آسیب ها را مدیریت کنیم. باید گروه هدف اولیاء را آگاه کرده و حساست و ضریب اهمیت کار را بالا ببریم، با دانش آموزان در تابستان ارتباط برقرار کنیم و در شرایط فعلی شنونده خوبی باشیم.

وی ارتباط موثر و سازنده را گام اصلی تعلیم و تربیت معرفی کرد و ادامه داد: موضوع ثبت نام، امر بسیار مهمی است که خانواده ها باید توجه ویژه به آن داشته باشند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: موضوع ثبت نام کتب درسی باید پیگیری شود و کادر اجرایی مدارس می بایست در دو ماه تابستان در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در مدارس حضور داشته باشند و یک ماه نیز با طی کردن فرآیند لازم از مرخصی خود استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: یکی از مشکلاتی که باید به صورت فردی و گروهی به آن پرداخته شود، اعتیاد به فضای مجازی است که افزایش خشم و کاهش انگیزه ها را به دنبال داشته و با استفاده از خرد جمعی و تفکر گروهی و در یک فضای تعاملی، مثبت و سازنده باید مشکلات موجود را برطرف کنیم. ما باید محیط یادگیری و مولفه های موثر مربوط به یادگیری را ترویج دهیم. امروز فرصت تمرکز و انگیزه ها کم شده است و باید کمک کنیم در مسیر اصلی تعلیم و تربیت قرار گیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار