رییس جمهور گینه استوایی به رییسی تبریک گفت

تهران (پانا) - رییس جمهور گینه استوایی با ارسال پیامی خطاب به حجت الاسلام و والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رییس جمهور گینه استوایی به رییسی تبریک گفت

بر اساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در نیجریه (آکرودیته در گینه استوائی )، اوبیانگ انگوئما امباسوگو، رئیس جمهور گینه استوایی با ارسال پیامی خطاب به حجه الاسلام و والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب، پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک و تهنیت گفته است.

رئیس جمهور گینه در این پیام تاکید کرده است: رئیس جمهور و دوست عزیزم همصدا با دولت و ملت جمهوری گینه استوایی صمیمانه ترین و گرم ترین تبریکات خود را به مناسبت انتخاب جنابعالی به ریاست جمهوری اسلامی ایران تقدیم می دارم.

رئیس جمهور گینه استوایی در بخش دیگری از این پیام ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب در انجام وظیفه تاریخی خود در جهت ارتقاء جایگاه مردم بزرگ ایران در عرصه بین المللی، بر اراده راسخ دولت و ملت گینه استوایی بر گسترش همه جانبه روابط دوستانه و عالی دو کشور تاکید کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاباتی که جمعه گذشته در سراسر کشور برگزار شد موفق به کسب ۱۸.۰۲۱.۹۴۵ رأی شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار