انتخابی والیبال ساحلی المپیک؛ قطر اولین حریف ایران شد

تهران (پانا) - تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک توکیو به مصاف قطر می‌روند.

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخابی والیبال ساحلی المپیک؛ قطر اولین حریف ایران شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک از فردا (جمعه) به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز می‌شود و به مدت سه روز پیگیری خواهد شد.

هشت کشور چین، استرالیا، ایران، تایلند، نیوزیلند، قطر، عمان و اندونزی که در سید‌های اول تا هشتم هستند، در این رقابت‌ها برای یک سهمیه قاره کهن آسیا با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

رقابت‌ کشورها در این مسابقات به صورت دو برد از سه مسابقه و به صورت تک حذفی خواهد بود و در مرحله نخست مسابقات، تیم‌های سید اول تا چهارم به ترتیب به مصاف تیم‌های سید هشتم، هفتم، ششم و پنجم خواهند رفت.

بنابر این تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران که در سید سوم قرار دارند، روز جمعه از ساعت 8 صبح به وقت محلی در نخستین روز این رقابت‎ها به مصاف تیم‌های ملی قطر می‌روند که در سید ششم جای دارند.

در دیگر مسابقات روز نخست چین به مصاف اندونزی می‌رود، نمایندگان نیوزیلند با تایلند میزبان روبرو خواهند شد و عمان و استرالیا برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

ملی پوشان کشورمان در صورت پیروزی برابر قطر در دومین مسابقه خود با برنده دیدار عمان و استرالیا بازی خواهند کرد.

آرش وکیلی، بهمن سالمی، عبدالحامد میرزاعلی و رحمان رئوفی بازیکنان تیم‌های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران در این رقابت‌ها هستند و آقا محمد سلاق نیز به عنوان سرمربی آنان را در این مسابقات همراهی می‌کند.

نمایندگان ایران روز دوشنبه 31 خردادماه به شهر میزبان این رقابت‌ها رسیدند و روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و امروز (پنج‌شنبه) سه نوبت تمرین در زمین مسابقات داشتند.

مسابقات والیبال ساحلی المپیک توکیو با حضور ۲۴ تیم در هر گروه مردان و زنان پیگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار