«پسر» نوشین معراجی رونمایی شد

تهران (پانا) - آیین دیدار و رونمایی فیلم «پسر» به کارگردانی نوشین معراجی و تهیه‌کنندگی مهدی فرد قادری شامگاه چهارشنبه دوم تیرماه، در موزه سینما برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
«پسر» نوشین معراجی رونمایی شد

در مراسم رونمایی و آیین دیدار فیلم «پسر» جعفر صانعی‌مقدم مدیر عامل موسسه هنروتجربه، علاوه بر کارگردان، تهیه‌کننده، بازیگران (سهیل قنادان، ناهید حدادی، دنیا حیدری، مجتبی فلاحی و اتابک نادری) و عوامل این فیلم، کاوه سجادی حسینی، علی عسگری، سام کبودوند، جابر قاسمعلی، کاوه سجادی‌حسینی، رضا بهبودی و جمعی از هنرمندان حضور داشتند.

پیش از نمایش فیلم، مهدی فرد قادری تهیه‌کننده «پسر» ضمن خوشامدگویی به حضار در صحبتی کوتاه گفت: «از همه عوامل فیلم و همچنین موسسه «هنروتجربه» که امکان نمایش فیلم را فراهم کرد تشکر می‌کنم. تا پیش از این فیلم، من به عنوان فیلم‌ساز فعالیت داشتم و فکر نمی‌کردم تهیه‌کنندگی کنم ولی فیلم‌نامه «پسر» خیلی خوب بود و خوشحالم در خارج از کشور اتفاقات خوبی برای فیلم افتاد.»

نوشین معراجی نیز ضمن خوشامدگویی به حضار و تشکر از عوامل، از مسئولان هنروتجربه که امکان نمایش این فیلم را فراهم کردند.

سهیل قنادان، ناهید حدادی، دنیا حیدری، مجتبی فلاحی و اتابک نادری از بازیگران اصلی «پسر» و آیسان گل بابایی، کیمیا کامیار، مریم نقیب و راحله صادقی به عنوان چهره‌های جدید در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم مسکو را برای ایفای نقش فرید در فیلم «پسر» دریافت کرده و جایزه بهترین فیلم از انجمن سینمایی مسکو به نوشین معراجی، کارگردان فیلم تعلق گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار