درشهرستان رباط کریم:

افتتاح پایگاه سنجش نوآموزان شهرستان‌های استان تهران

رباط‌کریم(پانا)- مراسم افتتاحیه پایگاه سنجش نوآموزان شهرستان‌های استان تهران در پایگاه امام رضا‌(ع) شهر جدید پرند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پایگاه سنجش نوآموزان شهرستان‌های استان تهران

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش رباط کریم در این مراسم، محمد حسن عظیم عراقی، معاون تشخیص سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور، نظام ملک شاهی فرماندار شهرستان رباط کریم، غلامرضا بختیاری معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رحمت اله شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم و سایر مسئولان حضور داشتند.

در این برنامه بختیاری معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی گفت: هدف سنجش نوآموزان بررسی سلامت جسمانی و آمادگی آنها برای تحصیل دربدو ورود است که آموزش و پرورش هرساله برنامه‌های هدفمند خود را در این راستا اجرا کرده است.

او همچنین آماری از سنجش نوآموزان در سال گذشته را ارائه کرد و افزود: در سال گذشته به دلیل شرایط سخت کرونا، 2900 دانش‌آموز پایه اول جامانده از تحصیل داشتیم که تلاش می‌شود امسال بتوانیم برای این دانش‌آموزان شرایط را آماده کنیم و از آموزش بهرمند شوند.

بختیاری به شرایط آموزش وپرورش درشهرستان رباط کریم نیز پرداخت و اظهار کرد: این شهرستان به دلیل رشد جمعیتی با کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی مواجه است که ما در جلسه‌‌ با مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،تلاش خواهیم کرد در خصوص جذب نیروی انسانی در این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار