رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

۵۲ واحد صنعتی و کشاورزی، برای دریافت ۶۵۰ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شدند

سمنان (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام تسهیلات رونق تولید سال ۱۴۰۰ در استان گفت ۵۲ واحد صنعتی و کشاورزی برای دریافت ۶۵۰ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۱۹۴۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
۵۲ واحد صنعتی و کشاورزی، برای دریافت ۶۵۰ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شدند

علی تشنه دل، روز سه شنبه در دویست و هشتاد و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با حضور ویدئوکنفرانسی اعضاء با بیان اینکه با آغاز فرآیند تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ در این جلسه با موافقت اعضای کارگروه تعداد ۵۲ طرح صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۶۵۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی جدید ۵۱ نفر به بانک های عامل معرفی شدند، خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت نام و پرداخت تسهیلات رونق تولید سال ۱۴۰۰ در استان سمنان آغاز شده است و واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی، با عنوان این مطلب که در بخش رفع موانع تولید استان سمنان تا این جلسه مشکلات ۱۲۶۰ واحد تولیدی مشکل‌دار مورد بررسی قرار گرفت که در جهت رفع موانع موجود ۲۶۹۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسید، گفت: از مجموع واحدهای معرفی شده ۹ واحد به ارزش ۵۱۴ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۴۳ واحد به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، با اشاره به دستور کار این جلسه بیان کرد: در این نشست، مشکلات ۳ واحد تولیدی استان در خصوص امور بانکی و زیربنایی مورد بررسی قرار گرفت و در جهت رفع موانع موجود تصمیماتی اتخاذ شد.

تشنه دل تاکید کرد: به منظور تحقق شعار سال، دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در جهت مانع زدایی و رفع مشکلات پیش روی تولید هماهنگی و همکاری لازم با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان داشته باشند. سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان سال ۹۹ بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال بود که برای سه هزار و ۶۱۸ نفر اشتغالزایی به همراه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار