فرمانده نیروی انتظامی کشور:

اجرای بخش زیادی از مصوبات ستاد کرونا بر عهده نیروی انتظامی است

سردار اشتری:با توجه به امکانات و بافت جغرافیایی در کهگیلویه و بویراحمد، نیروی انتظامی در اجرای انتخابات عملکرد مطلوبی از خود بر جای گذاشت

یاسوج (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی کشور در یاسوج عنوان کرد به دلیل بیماری کرونا در شرایط ویژه ای قرار داریم و در همین راستا اجرای بخش زیادی از مصوبات ستاد کرونا برعهده نیروی انتظامی است.

کد مطلب: ۱۱۹۴۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بخش زیادی از مصوبات ستاد کرونا بر عهده نیروی انتظامی است

سردار حسین اشتری که بعدظهر امروز وارد شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد شد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه نیروی انتظامی در اجرایی ماموریت ها بسیار موفق عمل کرد گفت: با توجه به امکانات و بافت جغرافیایی در کهگیلویه و بویراحمد، نیروی انتظامی در اجرای انتخابات عملکرد مطلوبی از خود بر جای گذاشت.

وی با اشاره به زلزله سی سخت گفت: همکاری مردم ، مسئولان و پای کار بودن نیروی انتظامی موجب شد تا از دقایق اولیه امنیت در این منطقه به صورت کامل حاکم شود .

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی بود گفت: اگر هم سوء تفاهم هایی به ویژه در شوراهای شهر به وقوع پیوست با مدیریت خود مسئولان و همکاری مردم برطرف شد.

سردار اشتری اظهار کرد: از دی ماه پارسال برنامه ریزی های لازم برای برگزاری انتخاباتی با کیفیت و امن را در دستور کار قرار گرفت، بعد از انتخابات رهبر معظم انقلاب نیز از دست اندکاران امنیت انتخابات تشکر کرد و این دلگرمی خوبی برای من و همکارانم در سراسر کشور بود.

وی با بیان اینکه به دلیل بیماری کرونا در شرایط ویژه ای قرار داریم افزود: اجرای بخش زیادی از مصوبات ستاد کرونا برعهده نیروی انتظامی است.

سردار اشتری اعتماد مردم را مهمترین سرمایه اجتماعی برای نیروی انتظامی بیان کرد و گفت: در نظرسنجی های مردمی، نیروی انتظامی به لحاظ خدمات رسانی در جایگاه برتر قرار دارد و این نشان از اعتماد مردم به نیروی انتظامی است .

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با بیان اینکه همه تلاش خود برای تامین امکانات مورد نیاز نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد را به کار خواهد گرفت اظهار کرد: مسئولان و خیران نیز ضرورت دارد در این زمینه ما را یاری دهند چرا که بسیاری از پاسگاهها و کلانتری ها در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند بازسازی و تجهیزات لازم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار