معلمان، سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند

ارومیه (پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت با توجه به تحقیقات انجام‌شده معلمان ارزشمندترین سرمایه‌های اجتماعی هستند که جامعه اعتماد خاصی به آنان دارد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان، سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند

بابک حشمت روز سه شنبه در جلسه تجلیل از سرگروه‌های استانی دوره اول آموزش متوسطه، فنی و حرفه ای و کاردانش گفت: معلمان در ایام کرونایی با کمترین تجهیزات منازل خود را تبدیل به آموزشگاه کردند و اجازه ندادند روند آموزش و تحصیل دچار خلل شود.

وی ادامه داد: در ازای این کارهای ایثارگرانه تسهیلاتی به آنان اعطا نشد و با بضاعت اندکشان ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه نمود عینی بخشیدند.

حشمت اضافه کرد: معلمان پرچمدار ایثار هستند، چرا که اجازه نداده اند در صورت وجود کمبودها نیز وقفه ای در آموزش ایجاد شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تلاش و برنامه ریزی برای ایام پسا کرونا جزو مواردیست که آموزش و پرورش باید در این مسیر تلاش کند.

حشمت بیان کرد: ایجاد آمادگی برای معلمان و دانش‌آموزان برای حضور در کلاسهای درس جزو مواردیست که نیازمند آموزشها و دوره های آموزشی خاص و روانشناسانه است.

وی با قدردانی از عملکرد سرگروه‌های آموزش استانی بیان کرد: افزایش دیدار با معلمان در زمینه اطلاع از چالشهای آموزش غیرحضوری و ایام کرونایی نیز جزو برنامه هاست تا بدین وسیله بتوان برنامه های مدون و دقیقی برای ایام پساکرونا تهیه و تدوین کرد.

در این آیین از سرگروه‌های آموزشی مدعو با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار