معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

امام‌شناسی یکی از مباحث مهم در آموزش و پرورش است

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در ویژه برنامه میلاد امام رضا (ع) و اختتامیه طرح مصباح‌الهدی به ضرورت آشنایی دانش‌آموزان با سبک زندگی امامان معصوم (ع)تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
امام‌شناسی یکی از مباحث مهم در آموزش و پرورش است

ویژه برنامه میلاد ستاره هشتم آسمان امامت و ولایت و اختتامیه طرح مصباح‌الهدی با همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران و آموزش و پرورش ملارد در بستر شبکه شاد برگزار شد.

در این برنامه مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، ضمن تشکر از همه همکاران و دانش‌آموزان شرکت کننده در طرح مصباح‌الهدی، گفت: امام‌شناسی یکی از مباحث مهم و مورد توجه در آموزش و پرورش است.

او افزود: قرآن برنامه زندگی است و معرفی الگوهای راستین ائمه اطهار (ع) برای دانش‌آموزان و نسل آینده‌ساز، آشنایی آن‌ها با سبک زندگی معصومین و ارائه اطلاعات در این مورد، از اهداف طرح مصباح‌الهدی است و امسال افتخار این را داشتیم که این طرح را در مورد امام حاضر، امام زمان(عج) اجرا کنیم و دانش‌آموزان را با ویژگی‌های این امام و مسئولیت‌های آنها در زمان غیبت آشنا کنیم.

هاشمی ادامه داد: افتتاحیه این طرح در مهر و آبان سال ۹۹ اتفاق افتاد و فعالیت‌هایی از قبیل،معرفی کتاب در زمینه مهدویت، مسابقات فرهنگی و هنری، پژوهشی ردپای جانان، طرح عشق یعنی انتظار و ... در فواصل سال تحصیلی ارائه شد.

همچنین در ادامه مراسم، محمدصادق کفیل، در مورد شناخت امام زمان (عج) تأکید کرد: اگر دانش‌آموزان، امام را بشناسند، مسیر و‌حرکت عاشقانه و پاکی را خواهند داشت و با فعالیت‌های مثبت و انتقال اطلاعات خود به سایرین، زمینه ظهور حضرت را فراهم می‌کنند.

او با اشاره به سوره والعصر گفت: از پیام‌های این سوره، ایمان، عمل صالح و سفارش به حق و امام زمان (عج) است و اگر همدیگر را به پیروی از امام ترغیب کردیم، خسران و ضرر نمی‌بینیم.

در این مراسم، برنامه‌هایی از جمله، مولوی‌خوانی، سرود و دکلمه توسط دانش‌آموزان انجام شد و برندگان طرح مصباح‌الهدی نیز اعلام شدند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار