دستگیری عاملان اصلی نزاع و تخریب خودروی شهروندان در جنوب شرق تهران

تهران (پانا) - رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عاملان اصلی نزاع و تخریب 8 دستگاه از خودروی شهروندان در محله اتابک تهران، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری عاملان اصلی نزاع و تخریب خودروی شهروندان در جنوب شرق تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی محمدی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تخریب 8 دستگاه خودرو در محله اتابک تهران موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت و در بررسی های اولیه مشخص شد چند نفر از اراذل و اوباش نوپای محله اتابک به دلیل خصومت شخصی با یکی از اهالی محل اقدام به عربده کشی و تخریب 8 دستگاه خودرو کرده و سپس از ترس حضور پلیس محل متواری شده است.
محمدی تصریح کرد: با ارسال مستندات مربوطه به مرجع قضایی دستور دستگیری این افراد اخذ و در صبح روز بیست و نهم خرداد ماه ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق به دستگیری دو نفر از عاملان اصلی این درگیری شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: این دو متهم که از اراذل و اوباش نوپا بوده پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.
رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه در جریان دستگیری این افراد، سه دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و تحویل پارکینگ شده است، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان مربوط به این پروند همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار