حضور پُررنگ دانش‌آموزان مدارس صدرا در انتخابات ۱۴۰۰

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس علوم و معارف صدرا، حضور پُررنگ دانش‌آموزان این مدارس به همراه والدین خود در «انتخابات 1400» را ثمره تحقق گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور پُررنگ دانش‌آموزان مدارس صدرا در انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس صدرا، حجت‌الاسلام حامد تقدیری «رئیس سازمان مدارس معارف صدرا و مسؤل کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی» از حضور پررنگ دانش آموزان و خانواده آنان در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد و این حضور را ثمره تحقق گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: معتقدم تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، نیازمند نیروهای باانگیزه، پُرنشاط و همیشه درصحنه است و از این‌ رو؛ سازمان مدارس معارف صدراکه وظیفه تربیت و تعالی نیروهای آینده انقلاب اسلامی را بر عهد دارد تلاش می‌کند تا در راستای گام دوم انقلاب اسلامی، دانش آموزان این سازمان را جهت نقش‌آفرینی بهتر در جامعه مهیا کند.

رئیس سازمان مدارس معارف صدرا با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ یادآور شد: این سازمان به‌منظور حضور پررنگ دانش آموزان و خانواده‌هایشان در انتخابات؛ برنامه‌های مختلفی را از جمله ارتباط‌گیری با دانش آموزان، والدین، معلمین و کادر مدرسه برای نقش‌آفرینی افزونتر در انتخابات، طراحی و اجرا کرد.

حجت‌الاسلام حامد تقدیری ادامه داد: خوشبختانه تمامی دانش آموزان مدارس صدرا، تلاش مضاعفی را برای دعوت مردم به انتخابات انجام دادند و حتی دانش‌آموزانی که به سن رأی نرسیده بودند نیز فعالیت‌های خوبی در سطح شهر، محله و فامیل برای تشویق مردم به انتخابات انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بابیان اینکه دانش آموزان مدارس صدرا طی قراری که از پیش با والدین خود گذاشته بودند همه باهم ساعت ۹ صبح روز ۲۸ خرداد، پای صندوق‌های رأی رفتند؛ فعالیت این دانش آموزان در عرصه انتخابات را مصداق «تکلیف سیاسی» آنان عنوان کرد.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف صدرا با اشاره به رأی اولی‌های این مدارس؛ از خرید کیک‌های تولد سیاسی برای آن دسته از دانش‌آموزانی که برای اولین بار در انتخابات نقش‌آفرینی کردند، خبر داد.

حجت‌الاسلام تقدیری در پایان اذعان کرد: خداوند را شاکریم که فرزندان انقلاب اسلامی در مدارس صدرا به همراه خانواده‌های خود همچون گذشته، پُرشور و باصلابت در انتخابات ریاست جمهوری حضور یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار