مشارکت آگاهانه ملت برگ زرین دیگری رقم زد

تهران (پانا) - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی با تبریک به آیت‌الله رییسی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، نوشت حماسه ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری بر دفتر پرافتخار انقلاب رقم زد. بی‌شک کشور با موفقیت در این امتحان از توطئه‌های نظام استکبار، مصون و محفوظ باقی خواهد ماند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت آگاهانه ملت برگ زرین دیگری رقم زد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، در متن پیام سرتیپ امیر حاتمی خطاب به آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس‌جمهوری منتخب، آمده است: حماسه پرشکوه و به یادماندنی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و مشارکت پرشور و آگاهانه ملت ایران برگ زرین دیگری بر دفتر قطور و پرافتخار انقلاب اسلامی رقم زد و بی‌شک کشور با موفقیت در این امتحان و آوردگاه بزرگ ملی از گزند حوادث و دشمنی‌های بین‌المللی و توطئه‌های نظام استکبار، مصون و محفوظ باقی خواهد ماند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: من و همه مدیران، دانشمندان و متخصصین وزارت دفاع با تبریک صمیمانه این حماسه پرافتخار به رهبر عظیم‌الشان انقلاب و مردم سرافراز میهن اسلامی، کسب رای اعتماد از ملت شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایام مقارن و متبرک با دهه کرامت و میلاد مسعود حضرت ثامن‌الحجج (ع) را به جنابعالی تبریک و تهنیت می‌گوییم.

سرتیپ حاتمی خاطرنشان کرد: بی‌تردید این مشارکت باشکوه نتیجه هدایت‌ها و رهنمودهای داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و دانایی و بصیرت ژرف ملت شریف ایران نسبت به نقش محوری خود در تعیین سرنوشت و عرصه سیاسی کشور است که برگرفته از آموزه‌ها و تاکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: رجاء واثق دارم همانگونه که در مسئولیت‌های مختلف بخصوص در مسند خطیر ریاست قوه قضاییه منشاء اثر و تحول شگرف بوده‌اید، به پشتوانه رای جمهوری، در این عرصه خدمتگزاری بزرگ به کشور و ملت با گام‌های بلند برای پیشرفت، آبادانی و توسعه پایدار به عنوان پایه‌های اقتدار و عزت ایرانیان قدم‌های بلند و مبارکی برداشته و در این راه پرفراز و نشیب نیز با توکل بر خداوند متعال و دعای خیر ملت شهیدپرورمان به توفیقات روزافزونی در تحقق اهداف و آرمان‌های عالیه انقلاب اسلامی که ثمره خون پاک هزاران شهید والامقام است، دست یابید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار