پس از انتخابات در«کوی همت»

تهران (پانا) - ویژه برنامه«کوی همت» از رادیو تهران ضمن پوشش نتایج انتخابات، با تحلیل انعکاس حماسه مشارکت مردم در رسانه های خارجی، مروری بر تیترهای اول رسانه های داخلی و خارجی خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۹۳۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پس از انتخابات در«کوی همت»

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ حماد خزایی، تهیه کننده برنامه جدید «کوی همت» ضمن اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه«کوی همت» به منظور پوشش نتایج انتخابات ریاست جمهوری، شوراها، خبرگان و اولویت های رئیس جمهور منتخب و دولت سیزدهم از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران تقدیم مخاطبان می شود. این ویژه برنامه هر روز به مدت شش قسمت، ساعت 10:35 دقیقه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن رادیو تهران می رود.

وی افزود: «کوی همت» مجله ای ترکیبی با رویکرد خبری - تحلیلی است که با موضوع انتخابات و انعکاس حماسه مشارکت مردم در انتخابات طراحی شده است. گفت وگو با مردم، افراد موثر و همچنین تحلیل بازتاب حضور مردم در رسانه های خارجی در گفت وگو با کارشناسان ارائه خواهد شد.

تهیه کننده برنامه تصریح کرد: در این ویژه برنامه اولویت های رئیس جمهور منتخب و دولت سیزدهم و همچنین اولویت های شورای شهر تهران در بخش های مختلف در گفت وگو با کارشناسان و فعالان سیاسی اجتماعی و فرهنگی بررسی و تبیین می شود.

خزائی با اشاره به ضرورت و اهمیت طرح این ویژه برنامه خاطر نشان کرد: پیگیری اولویت های کاری رئیس جمهور منتخب و دولت سیزدهم مبتنی بر مطالبه عمومی با هدف آگاهی دادن مخاطبین از آخرین نتایج انتخابات، ایجاد و تقویت رفتار مثبت کاندیداها و هواداران آنها بعد از اعلام نتایج انتخابات طراحی شده است.

همچنین؛ برنامه های رئیس جمهور منتخب بررسی و مخاطبان با وزرای احتمالی رئیس جمهور منتخب آشنا خواهند شد. پیگیری انتظارات مردم از شورای جدید شهر تهران از دیگر اهدافی که در ویژه برنامه کوی همت دنبال می شود.

وی با اشاره به دیگر بخش های مختلف برنامه افزود: انعکاس حماسه مشارکت مردم در انتخابات با عنوان "حماسه" تقدیم فرهیختگان رادیو تهران می شود. "تیتر یک" مروری بر تیترهای اول رسانه های داخلی و خارجی خواهد داشت. در بخش "نگاه نو"پخش صحبت های تلفنی مردم با موضوع انتظارات از دولت آینده پیش بینی شده است.

"راه روشن" از جمله بخش هایی است که با صاحبنظران و نمایندگان مجلس درباره ویژگی های وزرای کابینه آینده گفت وگو می شود.

گزارش از مردم پایتخت با موضوع انتظارات از شورای شهر جدید تهران در بخش"گزارش"پخش خواهد شد.

محمد حسین هاشمی گوینده، سمانه گلک نویسنده و هماهنگی، سپیده آقاجانی آیتم ساز و جعفر ابراهیمی ارتباطات از جمله عواملی هستند که با ویژه برنامه کوی همت همکاری می کنند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار