رئیس ستاد امنیت انتخابات: هیچ حادثه امنیتی نداشتیم

تهران (پانا) - معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور خبر داد هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات روز گذشته نداشتیم.

کد مطلب: ۱۱۹۳۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس ستاد امنیت انتخابات: هیچ حادثه امنیتی نداشتیم

حسین ذوالفقاری رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: از حدود ۶ ماه قبل کار برنامه‌ریزی برای امنیت انتخابات در کشور شروع شد، برآورد‌های لازم در ارتباط با تهدیدات امنیتی و تحرکات خاصی که متوجه انتخابات بود، صورت گرفت.

ذوالفقاری افزود: این برنامه ریزی در سطح شورای امنیت کشور، در سطح ستاد امنیت انتخابات و هم در سطح شورای تامین استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور انجام شد و مسئولیت هماهنگی، اجرایی و عملیاتی با نیروی انتظامی و قرارگاه امام علی (ع) بود.

وی تصریح کرد: با محوریت این نیرو در سطح ملی و در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها به موازات شورا‌های امنیت و تامین سراسر کشور کار برقراری امنیت دنبال شد.

ذوالفقاری ادامه داد: چند مرحله برآورد امنیتی انتخابات صورت گرفت، یک مرحله درباره امنیت سال ۱۴۰۰، یک مرحله درباره قبل از انتخابات و حین انتخابات و بعد از انتخابات و برای همه مقاطع برنامه ریزی بسیار گسترده‌ای صورت گرفت.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور افزود: تهدیدات بسیار زیادی از جهت اقدامات تروریستی در طول مدت داشتیم، طراحی‌های صورت گرفته بود و عناصری را در داخل تحت تاثیر قرار داده و فریب داده بودند که خیلی از این موارد در تور‌های اطلاعاتی قرار گرفتند و بعضی از آن‌ها به مرحله دستگیری رسید.

وی همچنین گفت: با اشراف اطلاعاتی که از آن سوی مرز‌ها و در مرز‌های کشور و در داخل کشور صورت گرفت، ما هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات روز گذشته نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار