سردار سلامی : مردم ایران دشمن را با آراء خود موشک‌باران خواهند کرد

تهران (پانا) - سرلشکر حسین سلامی گفت مردم ایران اسلامی هر رأی خود را همچون یک موشک تلقی می‌کنند و دشمن را با آراء خود موشک‌ باران خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلامی : مردم ایران دشمن را با آراء خود موشک‌باران خواهند کرد

به گزارش سپاه نیوز ؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه قرارگاه انتظامی امام علی (ع) که عهده دار مسئولیت تامین نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۰ است، اظهار کرد: بحمدالله امروز ملت بزرگ ایران در حال خلق و آفرینش یک حماسه سیاسی جدیدی هستند و با مشارکت گسترده و باشکوه خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همه آرزوها و رویاهای شوم دشمنان مشت محکمی خواهند زد.

وی ادامه داد: دشمن با مدل جنگ به نبرد و مقابله با این انتخابات پرداخته است، از سویی مردم شریف و عزیز ایران اسلامی نیز هر رای خود را همچون یک موشک تلقی می‌کنند و دشمن را با آراء خود موشک‌باران خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: امنیت و سلامت یکی از ارکان مهم انتخابات در کشور است که توصیه ها، تاکیدات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" نیز بیانگر این امر است.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: بحمدالله برادران ما در ناجا با همه استعداد و ظرفیت‌های ممکن در راستای برقراری نظم و امنیت برای انتخاباتی امن وارد عرصه شده اند؛ ما هم بر اساس تاکیدات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا به کمک برادران عزیز خود در ناجا با بیش از ۱۳۰ هزار نفر از نیروی‌های بسیج و همه فرماندهان سپاه استانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده ایم امید است که با برادران عزیز خود در ناجا بتوانیم یک امنیت دل انگیز و قابل قبول و آرامش افزا را برای ملت عزیزمان ایران اسلامی فراهم کنیم.

وی در پایان با قدردانی از سردار اشتری و عموم فرماندهان و کارکنان غیور و مجاهد نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم با همکاری سپاه و ناجا و سایر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در این جهاد بزرگ ، وظیفه سیاسی خود را در یوم الله انتخابات ۲۸ خرداد به خوبی انجام دهیم، گفت: از همه همکاران در ستاد قرارگاه امام علی(ع) که به صورت شبانه روزی در راستای برقراری امنیت در این لحظه‌های تاریخ ساز تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم و خدا قوت می‌گوییم و آروزی سلامتی و توفیقات روزافزون این عزیزان در اجرای ماموریت‌های خطیری که دارند را از خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار