واعظی: نتیجه حضور پرشور و حداکثری خنثی‌شدن توطئه دشمنان است

تهران (پانا) - رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با تأکید بر اینکه حضور پر‌شور در انتخابات باعث انسجام می شود، گفت دشمنانی مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی داریم که منتظر هستند به دلیل عدم مشارکت ضعفی را برای حکومت و دولت ما به وجود بیاورند که بهره‌برداری کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
واعظی: نتیجه حضور پرشور و حداکثری خنثی‌شدن توطئه دشمنان است

محمود واعظی در حاشیه حضور پای صندوق رأی انتخابات 1400 در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: حضور پرشور مردم و رأی بالا چند ویژگی دارد. یکی اینکه در داخل کشور باعث انسجام و حفظ وحدت ملی می‌شود. از طرف دیگر مردم به هرکسی رأی بدهند نسبت به تصمیمات آینده احساس مسئولیت بیشتری می‌کنند و ان شاء الله مسائل داخلی سریع‌تر حل می‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری افزود: در ارتباط با مسائل منطقه نیز پیام بسیار مهمی است که ایران منسجم است و تحت هر شرایطی، حتی اگر گلایه و مشکلات داشته باشند، آنچه مربوط به سرنوشت کشور و آینده خودشان و بچه‌هایشان می‌شود بی‌تفاوت نیستند. این اقتدار کشور ما را می‌رساند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ما در عرصه بین الملل دشمنانی مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی داریم که منتظر هستند به دلیل عدم مشارکت ضعفی را برای حکومت و دولت ما به وجود بیاورند که بهره برداری کنند. نتیجه حضور پر شور و حداکثری خنثی شدن توطئه دشمنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار