ابتکار: مردم باید بیایند و خواست و سلیقه خودشان را به کرسی بنشانند

تهران (پانا) - معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری تاکید کرد اتحاد ملی و تقویت نهادهای اجتماعی با رأی بالای مردم میسر است،

کد مطلب: ۱۱۹۳۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ابتکار: مردم باید بیایند و خواست و سلیقه خودشان را به کرسی بنشانند

معصومه ابتکار در حاشیه حضور پای صندوق رأی انتخابات 1400 در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: انتخابات یک فرصت و پنجره ای است که چند ساعت باز و بعد هم بسته می‌شود و تا حداقل چهار سال دیگر هم این پنجره باز نمی‌شود. فرصتی است که نمی‌شود از هیچ ایرانی سلب کرد. یعنی نه می توان هیچ ایرانی را مجبور کرد که رأی دهد و نه می توان وادار کرد که رأی ندهد. این حق و آزادی به آسانی به دست نیامده و حاصل خون شهدا و ایثارگری و فداکاری خود مردم است

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری افزود: بر اساس قانون اساسی و قوانین فعلی ما، ایرانی‌ها کاملا آزاد و مختار هستند و این یکی ارکان مهم جمهوریت نظام و انقلاب اسلامی و یکی از مؤلفه‌های مهم میراث امام خمینی(س) و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی تأکید کرد: انسجام و اتحاد ملی و تقویت همه نهادهای اجتماعی که برای پیشرفت کشور نیاز هست با حضور، پشتوانه و رأی بالای مردم میسر است. اگر آقای روحانی در سخت ترین شرایط طوفانی سال‌های تحریم و جنگ اقتصادی، کرونا، سیل، زلزله و جنگ روانی علیه مردم ایران توانست کشتی طوفان زده کشور و دولت را به ساحل آرامش برساند و 3.6 درصد رشد اقتصادی به وجود بیاورد به خاطر این بود که پشتوانه قوی داشت و با یک رأی بالا دولت را در دست گرفت که خیلی مهم و تأثیرگذار است.

ابتکار گفت: متأسفانه امروز حاصل هشت سال جنگ روانی را می بینیم که عده‌ای در داخل و بیرون سعی کردند به مردم بگویند انتخابتان غلط بوده و اصلا اینکه به صحنه آمدید و رأی دادید غلط بوده و سعی کردند مردم را دلسرد کنند. کسانی که اعتقادی به مردم سالاری ندارند در فقدان شخصیت‌های بزرگی مثل امام راحل و آیت الله هاشمی رفسنجانی به خودشان اجازه می دهند که در برابر جمهوریت نظام قد علم کنند و حتی صدای مقام معظم رهبری را هم بلند می‌کنند.

وی در پایان تأکید کرد: نمی‌توانیم در برابر چنین تهدیدی بی‌تفاوت باشیم چون این امر تهدید موجودیت انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی است به نظر من برای همین امروز مردم باید پای کار بیایند و خواست و سلیقه خودشان را به کرسی بنشانند و نشان بدهند که مردم تعیین کننده هستند و مردم به راحتی می توانند سناریو و میزی که از قبل چیده می شود را به هم بزنند و زیر میز بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار