جشن بزرگ سیاسی،انتخابات است

بیرجند (پانا)-استاندار خراسان جنوبی گفت: عنوان جشن بزرگ سیاسی و شرعی، نماد حضور و مشارکت و اقدام جدی برای تعیین سرنوشت کشور، انتخابات است

کد مطلب: ۱۱۹۳۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن بزرگ سیاسی،انتخابات است

حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی با تاکید به اینکه جشن بزرگ سیاسی انتخابات است ، خاطرنشان کرد: برای هر ایرانی فرض است که این امر مهم را تا جایی که امکان دارد در ساعات اوایه انجام دهد.

اوادامه داد: بر اساس وظیفه ای که در حوزه اجرا داریم و به عنوان یک ایرانی سعی کردم در ساعت اولیه به همراه خانواده حضور پیدا کنم و تکلیف را انجام دهیم.

ملانوری اظهار کرد: تمام همکاران در سراسر استان با آمادگی کامل انجام وظیفه می کنند تا با سلامت و سایه امنیت خوب آرای مردم را اخذ نمایند.

ملانوری از مردم دعوت کرد؛ این وظیفه مهم را به تأخیر نیندازند و در ساعات اولیه اخذ رأی، حضور پیدا کنند و با رعایت پروتکل های بهداشتی، آرای خود را به صندوق بیندازند.

او متذکر شد: انتخابات از اهداف انقلاب و محورهایی است که امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها به آن تأکید داشته اند.

به گفته وی؛ دموکراسی به عنوان اساس تحکم رأی و اراده مردم بر سرنوشت جامعه و استقرار حکومت شایسته سالاری دینی، با اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار