فرایند رای گیری در ۹۹۸ شعبه اخذ رای استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است

یاسوج (پانا) - مردم کهگیلویه و بویراحمد از ساعات اولیه با حضور در صف‌های طولانی اشتیاق خود را برای شرکت در انتخابات اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فرایند رای گیری در ۹۹۸ شعبه اخذ رای استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری  است

با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد و امام جمعه یاسوج فرایند رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در مدرسه تیز هوشان پسرانه یاسوج آغاز شد و نماینده ولی فقیه رای خود را به صندوق انداخت.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز همزمان با حضور پر شور در پای صندوق های رای در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نیز از اولین دقایق صبح در حوزه‌های انتخابیه حضور پیدا کرده و شکوه حضور را به نمایش گذاشتند .

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه فرایند رای گیری بیان کرد: تشکر می‌کنم از مردم که یکساعت پیش از موعد مقرر اینجا بودند و حاضر شدند تا به تکلیف سیاسی خود عمل کنند.

وی در ادامه از تاخیر ایجاد شده در فرآیند اخذ رای‌گیری در شعب اخذ رای مدرسه شهید بهشتی یاسوج از مردم عذرخواهی کرد و گفت: نمی‌دانم در بقیه شعب چنین اتفاقی رخ داد یا خیر اما متولیان باید پاسخگوی این تاخیر یکساعته باشند و کاری کنند این مشکلات کمتر دیده شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مجموعه از همه تشکر می‌کنم و دعوت می‌کنم مردم در اسرع وقت آرای خود را به صندوق بیاندازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار