در نشست حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد مطرح شد:

به‌روز رسانی اطلاعات و استفاده از روش‌های نوین در امور پرورشی

ملارد(پانا)- درنشست کارشناسان حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد برانجام کارها بصورت گروهی، تکریم ارباب رجوع، برنامه‌محور بودن در حوزه پرورشی تأکید شد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
به‌روز رسانی اطلاعات و استفاده از روش‌های نوین در امور پرورشی

در این نشست، رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های همکاران در فضای بیماری کرونا، عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس، سختی بیشتر کار پرورشی در این شرایط و تعدد برنامه‌ها، بر انجام فعالیت‌ها به صورت تیمی و گروهی تأکید کرد.

او افزود: با انجام کارها به صورت گروهی از فکر و ایده همه همکاران، استفاده شده و کارها با خلاقیت و جذابیت بیشتری انجام می‌شود.

حضرتقلی، به سعه صدر، خوشرویی با ارباب رجوع و پیگیری مستمر امور محوله اشاره کرد و گفت: براساس قانون و چهارچوب منشور کاری و بدون پیش‌داوری، باید به امور ارباب رجوع پرداخت.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: ماهیت کار پرورشی متفاوت از سایر حوزه‌ها است و باید در مورد مسائل اخلاقی، شخصیتی، مسئولیت‌پذیری، رازداری، اخلاق کاری، نظم و انضباط، بروزرسانی اطلاعات و استفاده از روش‌های جدید و استفاده از ظرفیت همه همکاران و خرد جمعی، نهایت دقت را داشته باشیم تا بتوانیم گام‌های بلندتری برداریم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار