برگزاری کرسی آزاد‌اندیشی تشکل‌های دانش‌آموزی شهرستان قدس

شهر قدس (پانا)- گردهمایی رأی اول‌های تشکل‌های دانش‌آموزی در اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کرسی آزاد‌اندیشی تشکل‌های دانش‌آموزی شهرستان قدس

گردهمایی رأی اولی‌های تشکل‌های دانش‌آموزی در اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس بین نمایندگان کانون آینده‌سازان انقلاب اسلامی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سازمان دانش‌اموزی شهرستان قدس و سازمان بسیج دانش‌آموزی، با حضور صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، حسین حبیبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس، مهدی نجفی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سیده رقیه موسوی مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و محمود محمدی کارشناس فرهنگی، هنری در اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.

در این مراسم صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: برای بدست آوردن دمکراسی در کشورمان خون‌های بسیاری ریخته شده و زحمت‌های زیادی کشیده شده است و قطعا" دموکراسی وشرکت حداکثری در انتخابات برای تغییر و تحول در زندگی اقشار مختلف جامعه موثر خواهد بود.

او افزود: اگر درست انتخاب کنیم یعنی مسؤلیت را انتخاب کنیم که خداترس، مسئولیت‌پذیر و خیرخواه مردم باشد به همان اندازه می توانیم در سرنوشت کشورمان تأثیرگزار باشیم.

محمدی عنوان کرد: نحوه مطالبه‌گری و بیان انتقاد درست و سازنده می‌تواند به حل مشکلات جامعه ما کمک کند و این امر در مدارس باید به دانش آموزان آموزش داده شود. در شهرستان قدس 3200 نفر رأی اولی داریم که با حضور حداکثری خود در انتخابات بیست و هشت خرداد 1400حماسه‌ای زیبا و به یاد ماندنی در خاطرات خود به ثبت خواهند رساند.

در این مراسم که به صورت پخش زنده از شبکه شاد پخش می‌شد هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه‌های خود در رابطه با انتخابات پیش رو پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار