مدیر آموزش و پرورش امیدیه  در گفت وگو با پانا

 تشویق دانش آموزان به حضور در انتخابات ، موجب مشارکت بیشترآنها در جامعه خواهدشد

امیدیه (پانا) -مدیر اموزش و پرورش امیدیه گفت:تشویق دانش آموزان به حضور در انتخابات ، موجب مشارکت بیشترآنها در جامعه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
 تشویق دانش آموزان به حضور در انتخابات ، موجب مشارکت بیشترآنها در جامعه خواهدشد

احمدرضا کرایی در گفت و گو با پانا با دعوت از مردم به شرکت در انتخابات افزود: از همه ی مردم شهید پرور شهرستان امیدیه ، فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان رای اولی شهرستان دعوت می کنم که همپای دیگر آحاد کشور عزیزمان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ، حضوری فعال و پرشور داشته باشند .

او در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت و حضور رای اولی ها در انتخابات عنوان کرد: دانش‌آموزان رأی اولی شهرستان امیدیه در اولین تجربه سیاسی خود در انتخاب رئیس جمهور و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند و با حضور خود خواب های آشفته ی دشمنان و بدخواهان نظام را به کابوس آن ها تبدیل خواهند کرد و قطعا تجربه ی اولین حضور دانش آموزان رای اولی در این آزمون تعیین سرنوشت ، در اذهان آن ها جاودانه خواهد بود و تشویق دانش آموزان به حضور ، موجب مشارکت بیشتر ایشان در جامعه خواهد بود.

کرایی همچنین با اشاره به شرکت فعالانه مردم در انتخابات یاداور شد: شرکت فعالانه ی مردم در انتخابات ، موجب بلوغ سیاسی کشور در سطح ملی و بین المللی می‌شود. لذا مشارکت حداکثری آحاد جامعه موجب عزت و اقتدار ملی می‌شود و جامعه بزرگ فرهنگیان همیشه پیشرو در این امر بزرگ بوده اند.

مدیر اموزش و پرورش امیدیه در ادامه تاکید کرد:بنده مجددا از همه فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی فهیم شهرستان امیدیه ، دعوت می کنم که یک بار دیگر با حضور پرشور در پای صندوق های رای بر اقتدار کشورمان در همه عرصه ها بیافزایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار