یک عضو اتاق بازرگانی هشدار داد:

ایجاد مشکل جدید با وعده‌های انتخاباتی بدون منبع مالی مشخص

تهران (پانا) -یک عضو اتاق بازرگانی با بیان اینکه وعده‌های بدون منبع تامین مالی مشخص، مشکل‌ساز می‌شود و سرانجامی نخواهد داشت، گفت آمار و اخبار اشتباهی که توسط نامزدها درباره مسائل اقتصادی و سیاسی منتشر می‌شود، بر رای مردم تاثیر می‌گذارد و قابل جبران نخواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۹۳۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد مشکل جدید با وعده‌های انتخاباتی بدون منبع مالی مشخص

به گزارش ایرنا، «ابراهیم جمیلی» بیان کرد: آمار و ارقام ارائه شده نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات، اخبار اشتباهی بود.

وی با بیان اینکه مردم نباید بدون تحلیل تصمیم بگیرند و به انتشار این اخبار اکتفا کنند، اظهار کرد: باید تمام اطلاعات منتشر شده از سوی واجدان شرایط رای بررسی شود تا نامزد اصلح خود را انتخاب کنند.

جمیلی با بیان اینکه شفافیت مهمترین ابزار ارتباطی مردم و دولت است، تاکید کرد: در اداره کردن کشور، برد با کسانی است که با جامعه صادق بوده اند زیرا با گسترش اینترنت و استفاده از موبایل، مردم نسبت به گذشته آگاهی بیشتری پیدا کرده اند.

وی در خصوص وعده های انتخاباتی نیز تصریح کرد: برای بهبود شرایط به گروه هماهنگ و قوی اقتصادی در جهت برنامه ریزی درست نیاز داریم اما وعده های بدون منبع تامین مالی مشخص، سرانجامی نخواهد داشت.

رییس شورای بازرگانی ایران و هند تاکید کرد: در حال حاضر باید برنامه ها در راستای کاهش مشکلات و رونق اقتصادی باشد زیرا شرایط موجود نیاز به فعالیت حقیقی و به دور از وعده های غیرقابل اجرا دارد.

وی تاکید کرد: رییس جمهوری منتخب نیز در نهایت باید با استفاده از امکانات داخلی و بهره مندی از ارتباطات خارجی در جهت بهبود شرایط و رونق اقتصادی کشور گام بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار