برگزاری دوره آموزشی با رویکرد «تربیت در چشم انداز مهدویت»

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری دوره آموزشی با رویکرد تربیت در چشم انداز مهدویت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی با رویکرد «تربیت در چشم انداز مهدویت»

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: در راستای اهداف گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی با هدف توسعه مستمر شایستگی‌های حرفه‌ای مربیان و معاونان پرورشی و همچنین تعمیم نقش تربیتی سایر کارکنان، دوره آموزشی مفهوم شناسی فرهنگ و مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی با تأکید بر آموزه‌های دینی با رویکرد "تربیت در چشم انداز مهدویت" با حضور استاد برجسته حوزه مهدویت حجت الاسلام و المسلمین کفیل، از طریق پخش زنده در "شبکه شاد" برگزار شد.

او افزود: استقبال بیش از پانزده هزار نفر از همکاران فرهنگی در پست‌های متعدد از این دوره آموزشی، مبیّن این مطلب است که برنامه‌ریزی فرهنگی و تربیتی با محوریت مهدویت از نیازها و برنامه‌های مورد توجه همکاران است که می‌بایست در دستور کار برنامه‌ریزی استان قرار بگیرد.

این مقام مسئول گفت: امسال در طرح امام شناسی، بررسی ابعاد انتظار حضرت مهدی موعود (عج)، توسط حوزه پرورشی استان مورد توجه قرار گرفت که چنین نشست‌هایی می‌تواند، گامی ارزشمند برای توانمندسازی همکاران در این موضوع و انتقال تجربیات و روش‌ها به جامعه هدف فعالیت‌های تربیتی یعنی دانش‌آموزان باشد.

هاشمی، با تأکید بر تداوم سلسله نشست‌های مهدوی، ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌های تکمیلی متناسب با سلایق و نیازهای همکاران، بتوانیم زمینه‌ساز پویایی و بالندگی، در مسیر بسترسازی فرهنگ و تمدن مهدوی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار