همایش رای اولی‌های شهرستان قرچک

قرچک(پانا)-در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همایش بزرگ جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در شهرستان قرچک با حضور امام جمعه ،مدیر آموزش پرورش و نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش رای اولی‌های شهرستان قرچک

داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در این همایش ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح در حفظ اقتدار و عزت میهن عزیزمان بسیار تاثیرگذار است و دانش‌آموزان عزیز رای اولی امسال ۲۸ خرداد ماه، اولین تجربه سیاسی خود را با حضوری پرشور به یادگار خواهند گذاشت.

او افزود: ۵۸۸۶ دانش‌آموز دختر و پسر در شهرستان قرچک امسال اولین حضور سیاسی خود را تجربه خواهند کرد که با برنامه‌ریزی خوب معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ویژه برنامه‌های مناسبی برای حضور حداکثری و پرشور این عزیزان در حال برگزاری است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و شهدای دانش‌آموز خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی با خون و مجاهدت با جان خود به حفظ نظام مقدس اقدام کردند و امروز وظیفه همه ما بویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان رای اولی است تا با حضور در پای صندوق‌های رای به استمرار و اقتدار نظام اسلامی‌ جان مجدد ببخشیم و دشمنان انقلاب اسلامی را همانند گذشته ناامید کنیم.

جوانان و دانش‌آموزان رای اولی شرکت کننده در این مراسم، ضمن تاکید بر شرکت همه اقشار جامعه به حضور در پای صندوق‌های رأی، مشارکت حداکثری در انتخابات را خواستار شدند.

خبرنگار دانش آموز: محدثه زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار