جمع‌آوری بیش از ۱۱ هزار ماینر غیرمجاز در سطح پایتخت

تهران (پانا) - شرکت توزیع برق تهران بزرگ اعلام کرد: با هدف مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی مزارع استخراج ارز دیجیتال تاکنون بیش از ۱۱ هزار ماینر غیرمجاز در سطح پایتخت جمع آوری شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۲۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری بیش از ۱۱ هزار ماینر غیرمجاز در سطح پایتخت

به گزارش شرکت توزیع برق تهران بزرگ، اجرای این مانور در راستای طرح‌های قبلی در خصوص مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی مزارع استخراج ارز دیجیتال بوده و طی آن بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و به صورت ضربتی، بعد از ظهر دوشنبه ۲۴ خردادماه، نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همزمان با سایر شرکت‌های توزیع برق در سراسر کشور به واحدهای مسکونی، تجاری و یا صنعتی که پیش از این شناسایی شده و دارای ماینرهای غیرمجاز ارز دیجیتال بودند مراجعه و ضمن قطع انشعابات غیرمجاز برق، با همراهی عوامل قضائی و انتظامی، اقدام به جمع آوری بیش از ۶۰ ماینر غیرمجاز کردند.

با توجه به میزان بالای برق مصرفی ماینرها و در راستای کسب اطمینان از تأمین برق مورد نیاز هموطنان، هیچ گونه اغماضی در خصوص فعالیت‌های غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال از سوی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ انجام نمی‌شود و بازرسان مناطق ۲۲ گانه این شرکت، برخورد قاطع با سوءاستفاده کنندگان از انرژی برق را در دستور کار خود دارند. در همین راستا، تاکنون بیش از ۱۱ هزار ماینر غیرمجاز در سطح پایتخت جمع آوری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار