دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش

آموزش و پرورش باید مطالبه عمومی ملت و دغدغه اصلی رئیس جمهور آینده باشد

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره اینکه آموزش و پرورش باید به مطالبه عمومی ملت و دغدغه اصلی رئیس جمهور آینده تبدیل شود، گفت امیدوارم انتخابات روز جمعه نتایج و ثمرات پر خیر و برکتی برای آموزش و پرورش و ملت عزیزمان ایران داشته و باعث گشایش در کار مردم شود. 

کد مطلب: ۱۱۹۲۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش باید مطالبه عمومی ملت و دغدغه اصلی رئیس جمهور آینده باشد

به گزارش روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش، محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار ما با تبریک دهه کرامت(میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع)، گفت: از خداوند متعال می طلبیم به برکت این دهه مبارک و میلاد این دو نور پاک، آنچه که مایه خیر و برکت است برای ملت عزیزمان مقدر بفرماید.

وی با اشاره به نقش و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در سرنوشت چهار سال آینده کشور، افزود: در آستانه انتخابات مهم و تاثیرگذار ریاست جمهوری هستیم، امیدوارم انتخابات روز جمعه نتایج و ثمرات پر خیر و برکتی برای آموزش و پرورش و ملت عزیزمان ایران داشته و باعث گشایش در کار مردم شود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید اولویت کاری رئیس جمهور آینده کشور باشد، اظهار داشت: با توجه به مطالبات و دغدغه هایی که فرهنگیان عزیز در طی روزهای گذشته از کاندیداهای ریاست جمهوری مطرح کرده اند، این انتخابات می تواند نظام تعلیم و تربیت را به یک دغدغه و مطالبه عمومی از رئیس جمهور آینده تبدیل کند.

وی با اشاره به تعهد، صداقت و امانت داری فرهنگیان در برگزاری انتخابات های گذشته، تصریح کرد: هر کاری که فرهنگیان عزیز با تمام توان در آن مشارکت و همکاری کرده اند، آن کار به نحو مطلوب انجام شده و نتایج چشمگیری در پی داشته است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پایان با اشاره به لزوم مشارکت گسترده مردم عزیز در انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: رئیس جمهور آینده باید به این باور برسد که آموزش و پرورش با توجه به اینکه گستره وسیعی از افراد جامعه را در بر می گیرد، اگر مورد توجه و در اولویت اصلی قرار گیرد، می تواند به یک پشتوانه قوی و مستحکم برای وی تبدیل شده و منشاً تحول و خیر و برکات زیادی برای ایران اسلامی شو.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار