کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان اسلامشهردرجشنواره ملی فردوسی

اسلامشهر (پانا) - با اعلام نتایج جشنواره ملی فردوسی، دانش‌آموزان دبیرستان دوره دوم فرزانگان آموزش و پرورش اسلامشهر رتبه‌های اول و ششم این جشنواره را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب  رتبه‌های برتر دانش‌آموزان اسلامشهردرجشنواره ملی فردوسی

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی ضمن تبریک این موفقیت، اظهار کرد: در سومین جشنواره ملی فردوسی که به میزبانی استان خوزستان برگزار شد، از میان ۱۵۰۱اثر ارسالی به دبیرخانه مرکزی این جشنواره، دو اثر از دبیرستان فرزانگان دوره دوم آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر حائز رتبه برتر شدند.

او تصریح کرد: دانش آموزان، راضیه خیری و مهسا محمدی به ترتیب رتبه‌های اول و ششم این جشنواره را کسب کردند.

در ادامه مصطفی حسین زاده معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز در این رابطه بیان کرد: کلیه دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی استعدادهای درخشان شهرستان اسلامشهر با دارا بودن بهره هوشی بالا دارای پتانسیل‌های فراوانی در زمینه خلاقیت هوشی و بصری هستند که این امر باعث شده تا این عزیزان بتوانند در مقاطع و زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی و فرهنگی افتخار آفرین باشند.

او افزود: عمده دلیل پرورش و شکوفایی خلاقیت این عزیزان حمایت بیشتر خانواده‌ها و مسئولان مربوطه است ودر این راستا از زحمات کلیه دبیران دلسوز دبیرستان دوره دوم فرزانگان آموزش و پرورش اسلامشهر به منظور دستیابی به این موفقیت قدردانی می‌نماییم.

خبرنگاردانش‌آموز: فاطمه شکوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار