امشب، فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراها تمام می‌شود

تهران (پانا) - رئیس ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ساعت ۲۴ امشب به اتمام می‌رسد و بعد از آن تبلیغات ممنوع است و جرم انتخاباتی محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۲۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
امشب، فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراها تمام می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، شکراله حسن‌بیگی در مورد زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات اظهار داشت: زمان تبلیغات نامزدهای ریاست‌جمهوری، مجلس خبرگان و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی تا ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ادامه دارد.

وی ادامه داد: زمان تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۶ خرداد یعنی ۲۴ امشب می‌باشد و بعد از آن تبلیغات ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۶۱ آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید شده مدت فعالیت تبلیغات انتخاباتی برای کلیه نامزدهای انتخاباتی یکسان است و ۸ روز قبل از روز اخذ رای آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رای ادامه دارد.

حسن‌بیگی تاکید کرد: زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ساعت ۲۴ امشب به اتمام می‌رسد و بعد از آن تبلیغات ممنوع است و جرم انتخاباتی محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار