برگزاری جلسه نمایندگان مجلس دانش‌آموزی ناحیه 2 استان اصفهان با مدیرآموزش و پرورش

اصفهان ( پانا) - جلسه نمایندگان مجلس دانش‌آموزی ناحیه 2 استان اصفهان با محسن سیستانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه نمایندگان مجلس دانش‌آموزی ناحیه 2  استان اصفهان با  مدیرآموزش و پرورش

محسن سیستانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 در این جلسه گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی باید بدانند وظیفه مهم ارتباط بین دانش آموزان و مسئولان را به عهده دارند. نمایندگان اهمیت موضوع طرح شده را به خوبی درک کرده اند؛ استفاده نکردن از این بستر فراهم شده، باعث پدید آمدن مشکلات جدی در جامعه در تمامی حیطه ها و مسائل می شود که دولت ها را درگیر خود می کند. نیاز به این طرح در مدارس و سیستم آموزشی مشهود است؛ می توان با برنامه ریزی جامع و دقیق این برنامه را اجرا و عملیاتی کرد. نکته قابل توجه این است، نمایندگان باید طرح را با برنامه ریزی دقیق و حساب شده تحویل دهند تا بتوانیم به مراتب بالا ارائه دهیم.
در ادامه احسان شریفی کارشناس سازمان دانش آموزی ناحیه 2 گفت: مجلس دانش آموزی نیازمند حکم و مجوز برای ارائه دقیق اهداف خود در بین مدارس است تا بتواند تعامل حساب شده ای با مدیران داشته باشد؛ لازمه اجرای این طرح برنامه ریزی دقیق میان اعضای مجلس دانش آموزی است تا بتوانند طرحی جامع و کامل به تحویل دهند.

وی افزود: طرح ها و اهداف نمایندگان،هدفمند سازی مسابقات فرهنگی و هنری و پرورش دادن نفرات برتر مسابقات زیر نظر یک تیم مجرب و شکوفایی استعداد ها و همچنین برگزاری جشنواره تابستانی جهت استفاده کامل از اوقات فراغت دانش آموزان و استعداد یابی میان آنها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار