حضور در انتخابات حق است و عدم حضور در انتخابات یعنی گذشتن از یک حق

جوادآباد(پانا)- انتخابات ریاست جمهوری انتخاب یک فرد نیست بلکه انتخاب یک الگو و مدل مدیریتی است که با این انتخاب نوع مدیریت حاکم بر جامعه انتخاب خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور در انتخابات حق است و عدم حضور در انتخابات یعنی گذشتن از یک حق

پس از برگزاری آخرین امتحان خرداد دانش‌آموزان پایه‌های دوازدهم دبیرستان طریقت و شهید پورصابری معاونین آموزشی وپرورشی اداره آموزش و پرورش جواد آباد ضمن حضور در حوزه امتحانات در خصوص اهمیت انتخابات برای دانش‌آموزان رای اولی سخنرانی کردند.

صادقی معاون آموزشی با اشاره به انتخابات 28 خرداد از دانش‌آموزان رای اولی خواست ضمن شناخت کاندیداهای ریاست جمهوری و همچنین شورای شهر و روستا با مطالعه و بصیرت رای خود را به صندوق بریزند و نسبت به آینده کشور حساس باشند.

یکی از دانش‌آموزان در مصاحبه با پانا بیان کرد: من به عنوان یک رای اولی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری انتظارات و توقعاتی دارم واز کسی که در آینده به عنوان رئیس جمهور کشور از سوی مردم تعیین می‌شود می‌خواهم که کانون‌ها و مراکزی را که برای استعدادیابی جوانان ایجاد کنند و بنده مطمئن هستم که با رای خود می‌توانم در آینده کشور هم سهیم باشم.

سجاد دیگر دانش‌آموز رأی اولی در ادامه تصریح کرد: من در انتخابات ۲۸ خرداد حتماً شرکت می‌کنم ، اما ما رأی اولی‌ها و جوانان از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مطالباتی هم داریم از آنها می‌خواهیم که برنامه ویژه‌ای برای جوانان داشته باشند و می‌خواهم که حقیقت گو و راستگو باشند.

سحر دیگر دانش‌آموز رای اولی گفت: دشمنان خیلی در تلاش هستند که مردم و جوانان پای صندوق‌های رأی نروند چرا که دشمنان ما با راه‌اندازی هشتکگهای رای بی رأی در حال تبلیغ هستند که ما ازحضور در پای صندوق ‌های رأی منصرف شویم، این تبلیغات روی من تأثیری نگذاشته است چون دشمنان هرگاه روی هر چیزی مانور دادند و گفتند که آن را انجام ندهیم،دقیقا" درنهایت انجام دادنش به نفع مردم کشورمان بوده است.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرارضا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار