همایش رأی اولی‌ها ناحیه دو شهر ری

شهر ری(پانا)- همایش بزرگ رأی اولی‌ها با حضور پرشور دانش‌آموزان، فرهنگیان بسیجی و جمعی از مسئولان شهرستان ری به همت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در سالن اجتماعات شهید جنگروی سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش رأی اولی‌ها ناحیه دو شهر ری

سردار حیدر نیا جانشین فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم و تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: بی‌شک حضور رأی اولی‌ها در انتخابات می‌تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابت مؤثر باشند، نوجوانانی که برای نخستین بار می‌خواهند شعور سیاسی خود را بسنجند. جشنواره رأی اولی‌ها با محور جشنواره شور حضور رأی اولی‌ها و شور حضور با بیان یک عکس و یک خاطره یا در قالب فیلم و موشن گرافیک برگزار خواهد شد.
او خاطرنشان کرد: تمام انتخابات از بدو انقلاب تاکنون از نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم و حائز اهمیت بوده است، ولی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از حساسیت خاصی برخوردار است، چرا که دشمنان انقلاب همچون انتخابات گذشته مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت کرده‌اند و برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب همه ما وظیفه‌داریم آحاد مردم را به پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم و مشارکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است که بر دوش همه اقشار مختلف به‌ویژه جامعه فرهنگیان به عنوان متولیان تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی بار سنگین‌تری دارد.

حیدرنیا با توجه به نقش مدارس متوسطه دوم با نشست‌هایی در راستای بصیرت افزایی رأی اولی در بستر شبکه شاد، بیان کرد: این نشست‌ها در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری رأی اولی‌ها در انتخابات پیش‌رو با هدف تشویق، ترغیب و آگاهی بخشی برگزار می‌شود.

او ضمن اشاره به حس و حال عجیب و فوق‌العاده و شوق‌انگیز رأی اولی‌ها، ادامه داد: حضور حماسی و موج‌آفرین رأی اولی در انتخابات و تحولات سیاسی و اجتماعی کشور نقش کلیدی و اساسی دارد و برای حضور پرشور مردم به‌ویژه دانش آموزان رأی اولی باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار