در همایش حضور رای‌اولی‌ها در کرمان؛

شرکت در انتخابات یک حق است و نباید اجازه دهیم این حق پایمال شود

کرمان (پانا) - همایش بزرگ رای‌اولی‌ها با حضور قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی، معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی و مشاوران قائم مقام و تشکل‌ها در گلزار شهدای کرمان در جوار مرقد شهید سلیمانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در انتخابات یک حق است و نباید اجازه دهیم این حق پایمال شود

علی شمس الدینی نماینده مجلس دانش آموزی کشور در این همایش بزرگ گفت: رای دادن و انتخابات یک حق است و هیچکدام از ما دوست نداریم که حقمان ضایع شود یا زیر پا گذاشته شود.

وی افزود: انتخابات پیش رو اولین انتخاباتی است که حق انتخاب به ما رای اولی ها داده شده و اولین انتخاباتی است که دهه هشتادی ها وارد آن شده اند.

شمس الدینی گفت: رای، رای اولی ها از این جهت حائز اهمیت است که به عنوان مثال اگر فردی 60 ساله انتخاب می کند برای دو دهه پیش روی خود تصمیم می گیرد، اما انتخاب رای اولی ها برای 5 یا 6 دهه پیش روی خود است و در واقع این رایی که ما به صندوق می‌ریزیم ریلی است که می گذاریم برای عبور قطار توسعه در نیم قرن آینده.

نماینده مجلس دانش‌آموزی، ضمن تشکر از همه کسانی که به جوانان بها می دهند، گفت: از جهت دیگر رای‌اولی های ما نماینده تمام جامعه دانش آموزی هستند که بخش عمده آنها توانایی شرکت در انتخابات را ندارند و این رای اولی های ما هستند که باید مشکلات دانش آموزان و مشکلات آموزش را از کاندیداهای ریاست جمهوری مطالبه کنند.

علی شمس الدینی در ادامه گفت: در واقع از این جهت هم رای آنها حائز اهمیت است که می باید نماینده جامعه عظیم دانش آموزی باشند.

وی بیان کرد: در کنار مزار حاج قاسم عزیز هستیم. حاج قاسمی که به ما گفت: امروز جمهوری اسلامی حرم است. جمهوری اسلامی که برای تقویت نیاز به رای های ما دارد. جمهوری اسلامی که باید با رای های ما تقویت شود تا پشتوانه حرم های دیگر باشد. پس قطعا ما این حرم را تنها نمی گذاریم.

شمس الدینی تاکید کرد: ممکن است بعضی از ما از بعضی شرایط راضی نباشیم، اما تنها زمان تغییر شرایط روز جمعه 28 خرداد ماه است و امروز وقت ناامیدی نیست. امروز روزی است که باید امیدوارانه به فردا نگریست و طبق فرمایش امام جواد علیه السلام با سرمایه امیدواری باید به دنبال حوائج رفت.

وی خاطرنشان کرد: ما باید امروز امیدوارانه برای تحول فردا گام برداریم. این ما هستیم که شکوفایی اقتصادی، بالندگی علمی، تحول آموزشی و همه آنها را با انتخاب آگاهانه و اندیشمندانه خود انتخاب می کنیم و همانطور که در هر عرصه ای جوانان و نوجوانان ما حضور پیدا کردند از دفاع مقدس تا عرصه های علمی ما از آنجا موفق بیرون آمدیم. انشا الله با حضور جوانان و نوجوانان در عرصه انتخابات پیش رو از این انتخاب هم سربلند بیرون خواهیم آمد و دشمنان خودمان و در رأس آنها آمریکایی که دستش به خون حاج قاسم عزیزمان آغشته است را ناکام خواهیم گذاشت.

نماینده مجلس دانش آموزی کشور گفت: مجددا درخواست می کنم در راستای این هدف، در راستای ساختن آینده، در راستای امیدواری ما جوانان، جمعه 28 خرداد ماه برای آینده خودمان تصمیم گرفته و به دشمنان ثابت خواهیم کرد که ما با تحریمها به گفته برخی که خیر ما را نمی خواهند صندوق رای را ترک نمی کنیم و انشالله رای اولی ها با حضور پای صندوهای رای و حضور پرشور تشکلهای دانش آموزی که مطالبه گر حقوق دانش آموزان هستند، از حق خود دفاع کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار