روش‌های اعلام نظرات و شکایات از پزشکی قانونی تهران

تهران (پانا) - مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت مراجعان می‌توانند از شش طریق نظرات و شکایات خود را اعلام کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
روش‌های اعلام نظرات و شکایات از پزشکی قانونی تهران

به گزارش پزشکی قانونی، مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اظهار کرد: ارائه نظرات و شکایات در این اداره شش ورودی دارد که یکی از طریق سایت استان، دیگری از طریق سامانه سامد و ملاقات حضوری و چهره به چهره و تلفن گویا و سامانه پیامکی اداره بازرسی استان به سر شماره ۵۰۰۰۴۵۳۰ و مورد آخر از طریق سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با مدیرکل به سر شماره ۱۰۰۰۷۷۵۰۷۷۴۳ است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی در حوزه تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی این اداره کل توانست در جشنواره شهید رجایی امتیاز کامل و مقام برتر را کسب کند.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل پزشکی قانونی استان تهران بالاترین و قابل قبول ترین آمار را در تکریم ارباب رجوع به خود اختصاص داده است اضافه کرد: یکی از منابع نظر سنجی سایت اداره کل است که مراجعین مراجعه می‌نمایند و نظرشان را از این طریق اعلام می‌کنند.

فروزش یادآور شد: در راستای رسیدگی به شکایات مردم، اداره‌ای به نام اداره رسیدگی به شکایات در ستاد استان تهران داریم که مراجعین در صورت شکایت می‌توانند حضوری به این اداره مراجعه نمایند.

وی با تاکید به اینکه کار پزشکی قانونی یک کار تیمی است و همه ما باید در آن مسئول، پاسخگو و قانون مدار باشیم و حرف اول و آخر ما، تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مناسب به مراجعین است و تمامی پزشکان و کارمندان دراین اداره کل سعی می‌کنند به مردم خدمت نمایند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران افزود: در سال ۱۳۹۹، تعداد ۱۶۰ ملاقات عمومی بصورت رسمی توسط مدیریت استان داشته‌ایم و هشتاد مورد مراجعه حضوری به اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بوده که همگی پاسخ داده شده است و بیست مورد شکایت بصورت پیامک و ۳۵ مورد شکواییه از طریق سازمان پزشکی قانونی به این اداره کل واصل شده که تماماً به مراجعین پاسخ داده شده است.

وی در ادامه گفت: تعداد ۱۴۰ مورد پیام در صندوق صوتی بوده که همه پیام‌ها توسط اداره بازرسی استان مورد بررسی قرارگرفته و نتیجه آن به ارباب رجوع اطلاع داده شده است. همچنین تعداد ۳۴۰۰ عدد برگه‌های نظرسنجی به داخل صندوق‌های تکریم ارباب رجوع مستقر در مراکز تابعه انداخته شده است که تحت بررسی و اقدام قرارگرفته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت شکایت از شش طریق، یکی به صورت حضوری (به آدرس خیابان آیت الله طالقانی بعد از خیابان بهار اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استان تهران طبقه هفتم) مراجعه و دوم از طریق تلفن گویا روابط عمومی (۷۷۶۳۸۷۱۵) و سوم از طرق سایت سامد بر روی سایت استانth.lmo.ir (که سوالات از طریق استانداری به ما ارسال می‌شود و ما به شکل مکتوب پاسخ می‌دهیم و چهارم از طریق سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با مدیرکل با سرشماره ۱۰۰۰۷۷۵۰۷۷۴۳ و پنجم از طریق سامانه اداره بازرسی به سر شماره ۵۰۰۰۴۵۳۰و ششم مورد آخر در مراکز تابعه نظرات، مشکلات و پیشنهادات خود را از طریق صندوق تکریم ارباب رجوع بیان کنند.

فروزش در پایان گفت: ضمناً مراجعین می‌توانند روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۳ الی ۱۵ با مدیرکل، معاونین و رؤسای مراکز ملاقات حضوری داشته باشند و مشکلات خود را بازگو نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار