«ایران امروز» مسئولیت اجتماعی در انتخابات را بررسی می کند

تهران (پانا) - ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» دوشنبه 24 خرداد، با حضور صاحب نظران و تحلیلگران سیاسی  به واکاوی انتخابات و مسئولیت اجتماعی می پردازد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
«ایران امروز» مسئولیت اجتماعی در انتخابات را بررسی می کند

به گزارش شبکه رادیویی ایران، از منظر اسلام انسان علاوه بر وظایف فردی، وظایف اجتماعی دارد و در قبال جامعه مسئول است و باید در آخرت پاسخگوی کنش‌های اجتماعی خود باشد.

مسئولیت اجتماعی هرشهروند ایرانی این است که اگر به پیشرفت کشور وحرکت در جامعه علاقمند است در انتخابات شرکت کند.

با توجه به اهمیت مسئولیت اجتماعی در انتخابات، برنامه «ایران امروز» دوشنبه 24 خرداد با حضور عبدالحسین روح‌الامینی، نمایندۀ مجلس و دکتر محمدباقر منصورزاده، تحلیلگر مسائل سیاسی به تحلیل و بررسی مسئولیت اجتماعی در انتخابات می پردازد.

در این برنامه به پرسش هایی همچون؛ مسئولیت اجتماعی چه ابعادی دارد؟ نسبت میان «تکلیف» و «مسئولیت» چیست،؟ و یا می‌توان عدم مشارکت در انتخابات را یک کُنش فعال مدنی دانست، پاسخ داده می شود.

ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری، هماهنگی سهیل مسچی و اجرای غلامحسین طاهری، شنبه تا سه‌شنبه هر هفته به صورت زنده از ساعت ۱۱:۳۰ از رادیو ایران و همزمان به شکل تصویری از پایگاه اینترنتی رادیو ایران و کار افزار ایران صدا نیز تقدیم مخاطبان گرامی این شبکه رادیویی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار