جانشین وزیر در طرح هدایت در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار شد؛

کمک شهرک های صنعتی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به طرح هدایت

تهران (پانا) - معاون و جانشین وزیر در طرح هدایت در دیدار با رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خواستار مشارکت شهرک‌های صنعتی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در طرح هدایت شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کمک شهرک های صنعتی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به طرح هدایت

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست که در محل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی برگزار شد با بیان اینکه کرونا موجب تعطیلی آموزش حضوری دانش آموزان شد اظهار کرد: آموزش و پرورش سریعترین واکنش را به تعطیلی مدارس داشت .آموزش های تلویزیونی و شبکه شاد به کمک نظام تعلیم و تربیت آمدند و موجب شدند آموزش تعطیل نشود. بستر اصلی آموزش در عصر کرونا شبکه شاد است و این شبکه پرکاربر ترین پلتفرم آموزشی داخلی است.

حسینی با بیان اینکه ۳۰ درصد دانش‌آموزان هیچ گونه وسیله ارتباطی هوشمند برای اتصال به شبکه شاد ندارند اظهار کرد: طرح هدایت در راستای تامین تجهیزات هوشمند آموزشی برای دانش آموزان کم برخوردار در وزارت آموزش و پرورش اجرایی شده است. با مشارکت خیرین، نهادها و دستگاه‌های اجرایی تاکنون ۲۸۵ هزار تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار تهیه و به آنان اهدا شده است.

معاون وزیر با بیان اینکه بسیاری از نهادها و دستگاه های اجرایی به مدد طرح هدایت آمده اند گفت: ۸۵۰ شهرک صنعتی فعال در سطح کشور پتانسیل بسیار عظیمی هستند که در قالب مسئولیت های اجتماعی می توانند به طرح هدایت و تامین بخشی از تجهیزات هوشمند آموزشی کمک کنند.

شایان ذکر است در این نشست رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران قول مساعد همکاری در زمینه تامین بخشی از تجهیزات هوشمند آموزشی برای دانش آموزان کم برخوردار را داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار