پیام تبریک نماینده دانش آموزان قم در مجلس دانش آموزی به مناسبت «دهه کرامت»

قم(پانا)- نماینده دانش آموزان استان قم در مجلس دانش آموزی، در پیامی سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۹۱۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک نماینده دانش آموزان قم در مجلس دانش آموزی به مناسبت «دهه کرامت»

«حسین میزانی» رییس مجلس دانش آموزی استان قم و نماینده دانش آموزان قم در مجلس دانش آموزی کشور، در پیامی سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز ملی دختران و همچنین آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.
در بخش هایی از این پیام آمده است: افتخار داریم ۲۲ خرداد امسال مصادف با اول ذی القعده سالروز ولادت باسعادت بانوی آب و آیینه حضرت فاطمه معصومه(س) است و این مناسبت عظیم، مایه مباهات و افتخار تمامی مردم شریف ایران اسلامی بخصوص مردم انقلابی قم است.
این پیام افزوده است: باعث افتخار ماست در شهری زندگی می کنیم که سایه گنبد طلایی و آرامش بخش مضجع شریف و ملکوتی آن بانوی عظیم الشان بر سر ماست و بدین سبب، قم حرم اهل بیت(ع) نامیده شده است.
در پیام مزبور تصریح شده است: همه ما خود را خادم زائران بارگاه نورانی و مرقد مطهر حضرت معصومه(س) می دانیم و بر این توفیق خدمتگزاری خدای منان را شکرگزاریم.
پیام فوق همچین با تبریک اول ذی القعده به نام روز ملی دختران، خاطرنشان کرده است: وجه تسمیه زیبای این روز بزرگ، فرصت مغتنمی است برای دختران این سرزمین پرافتخار که با توکل بر خداوند و توسل به اهل بیت(س) و اولیاء الهی بویژه درک فیض از محضر کریمه اهل بیت(س)، در راستای تعالی و پیشرفت همه جانبه ایران سرافزار گام برداشته و با تکیه بر پشتوانه محکم عفاف، علم، معنویت و خانواده تلاش کنند تا به سان مدیرانی توانمند، جامعه ای در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی ایجاد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار