نیکزاد: رییسی مخالف مذاکره نیست، اما از برجام چه عاید ملت ایران شده است؟

تهران (پانا) - عصر امروز اجتماع هواداران سیدابراهیم رییسی با شعار انتخاب رییسی برابر با مبارزه با فساد، در میدان ولیعصر (عج) تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نیکزاد: رییسی مخالف مذاکره نیست، اما از برجام چه عاید ملت ایران شده است؟

علی نیکزاد در جمع هواداران سیدابراهیم رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در میدان ولیعصر (عج) تهران افزود: انقلاب اسلامی به برکت معماری امام (ره) شکل گرفت و نوع جدیدی از حکمرانی اسلامی پایه گذاری شد. امام انقلاب کرد تا رانت، فساد، امضای طلایی، پارتی بازی و رشوه خواری از ببن برود. انقلاب اسلامی یعنی میزان رای مردم است و مشارکت مردمی نقش موثری در اداره کشور دارد. متاسفانه تاکنون ظرفیت‌های مردمی به خوبی استفاده نشده است به خصوص در ۸ سال اخیر که باور‌های مردم به حاکمیت از بین رفت و به مردم خدمت نشد.

نیکزاد تصریح کرد: انتخاب غلط، تعارض منافع و سوء مدیریت شرایط را در کشور رقم زد. چرا ۱۱نفر در کشور حدود ۹۰هزار میلیارد تومان تسهیلات را گرفته‌اند و پس نداده‌اند؟ چرا سرمایه‌های مردم را بر نمی‌گردانید؟ وقتی آقای رییسی قوه قضاییه را تحویل گرفت، کاری کرد کارستان و اعلام شد که یقه سفید‌ها در امان نیستند و برای مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی نداریم.

وی ادامه داد: خانه دار شدن جوانان این روز‌ها تبدیل به رویا شده است، اما ارز را برای واردات موز تخصیص دادید به جای توسعه مسکن جوانان. شما هنوز هم مردم را قبول ندارید، شما می‌خواهید با بایدن مذاکره کنید، چه چیزی به دست خواهید آورد؟ این همه مذاکره تا امروز کدام حق ملت ایران را محقق کرده است؟ اقای رییسی و حزب اللهی‌ها مخالف مذاکره نیستند، اما از برجام چه عاید ملت ایران شده است؟ آقای رییسی دیوار نمی‌کشد بلکه عزت و اعتبار را به خانواده ایرانی برمی گرداند.

نیکزاد ادامه داد: کسانی که اداره قوه مجریه را به عهده گرفته‌اند به مردم عقیده‌ای ندارند و رانت را در اختیار افرادی خاص قرار داده و در عوض مردم را روانه صف‌های مرغ کردند، آیا این منزلت ایرانی است؟ به جای واردات کالای حیاتی مردم غذای سگ و‌گربه وارد کردند. با پشتوانه مردم دولت مردمی شکل می‌گیرد تا معیشت و مشکلات مردم رسیدگی شود و هیچ رانتی نباشد.

وی گفت: در دولت مردمی، مسئولان نوکر مردم هستند و‌ درب اتاق مدیران به روی مردم باز خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار