در آئین افتتاح دبیرستان شهید چمران سمنان؛

حاجی میرزایی: هیچ بنایی رفیع‌تر و با شکوه‌تر از مدرسه نیست

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در آئین افتتاح دبیرستان شهید چمران سمنان با بیان اینکه در مدرسه به انسان پرداخته می‌شود، گفت هیچ بنایی رفیع‌تر و با شکوه‌تر از مدرسه نیست.

کد مطلب: ۱۱۹۱۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: هیچ بنایی رفیع‌تر و با شکوه‌تر از مدرسه نیست

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی‌میرزایی در آیین افتتاح آموزشگاه ۱۲کلاسه شهید دکتر مصطفی چمران در مسکن مهر سمنان ابراز داشت: هر بنایی برای خدمت به جسم یا جان است اما کارکرد مدرسه برای پرداختن به جانِ جان است و انسان هیچ کجا به جز مدرسه تنها به خویش نمی‌پردازد.

حاجی‌میرزایی بیان کرد: در هر افتتاح مدرسه، این موضوع مشخص‌تر می‌شود که هیچ بنایی رفیع‌تر و باشکوه‌تر از مدرسه نیست.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در فرهنگ، کارکرد دوم مسجد تعلیم و تربیت است و مدرسه نیز به دلیل کارکردی آموزشی، روحانی و رفیع است.

وی با اشاره به اجرای طرح «آجر به آجر» در راستای فرهنگ نیکوی مدرسه سازی، افزود: هدف از اجرای طرح آجر به آجر فراهم کردن امکان مشارکت تمامی اقشار جامعه در کار خیر مدرسه سازی بود تا به این ترتیب پیوند خانه و مدرسه محکم‌تر شود.

افتتاح مجموعه آموزشگاه ۱۲کلاسه شهید دکتر مصطفی چمران از برنامه‌های سفر یک روزه حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به سمنان بود.

دبیرستان 12 کلاسه شهید چمران با 1920 مترمربع زیربنا و صرف اعتباری برابر با 4 میلیارد و 500 میلیون تومان با در مسکن مهر شهر سمنان احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار