استاندار قم:

رای اولی‌ها جوانانی پیشگام و سرشار از نشاط هستند

قم(پانا)- استاندار قم عنوان کرد رای اولی‌ها از سرزندگی و نشاط فوق العاده ای برخوردار هستند و این پیشگام بودن در تحول‌های مهم سیاسی و اجتماعی، محرک سایر اقشار نیز می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۱۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
رای اولی‌ها جوانانی پیشگام  و سرشار از نشاط هستند

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، «بهرام سرمست» استاندار قم در آیین جشن تکلیف سیاسی «رای اولی ها» که با حضور دانش آموزان دختر عضو سازمان دانش آموزی قم در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالیم که فرزندان و دختران ما در سن تکلیف سیاسی قرار گرفتند و به‌عنوان رای اولی‌ها می توانند در این انتخابات در تعیین سرنوشت خود تاثیرگذار و تعیین کننده باشند.

وی با بیان اینکه همان طور که جشن تکلیف دینی داریم، جشن تکلیف سیاسی نیز داریم، گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و مبنای مردم سالاری دینی است و همه ما وظیفه داریم به‌عنوان قوام بخش و دوام بخش نظام اسلامی این امر مهم را به‌نوعی پیش ببریم که تقویت نظام را در پی داشته باشد.

سرمست خاطرنشان کرد: برگزارکنندگان انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی، هیات‌های نظارت و بازرسی، ستادهای انتخابات و کاندیداها یک نقشی دارند، ولی نقش اصلی از آنِ مردم است که باید با حضور آگاهانه و پرشور و شعور در تعیین سرنوشت خود تعیین کننده باشند.

وی اضافه کرد: این نقش در بین جوانان و رای اولی‌ها که از سرزندگی و نشاط فوق العاده ای برخوردار هستند و برای پیشتاز بودن و پیشگام بودن در تحول‌های مهم سیاسی و اجتماعی، محرک سایر اقشار می‌شوند، به‌مراتب اهمیت بیشتری دارد.

استاندار قم همچنین با تاکید بر اینکه نسل جوان کشور یک نسل آگاه و دارای تحلیل سیاسی است گفت: امیدواریم که حق انتخابی که برای شما ایجاد شده با آگاهی خودتان و با تشویق دیگران برای مشارکت در انتخابات به‌منصه ظهور برسانید.

وی در ادامه بی‌طرفی مسئولان دولتی در انتخابات پیش رو را مورد توجه قرار داد و گفت: تمام مسئولان دولتی مکلف هستند که بی‌طرفی را در تمامی جهات رعایت کنند.

وی افزود: آنچه که ما به‌شما می گوییم تاکید بر جلب مشارکت حداکثری است و مصداق و عنوان به‌هیچ وجه در برنامه‌های ما موضوعیت ندارد، فرض ما بر این است که فرزندان ما به‌خصوص جوانان از آگاهی و حق انتخاب بالایی برخوردار هستند و خودشان به‌قدرت تشخیص رسیدند و می‌توانند تشخیص دهند و نتیجه انتخابات اساسا برای برگزار کنندگان انتخابات فرقی ندارد و بیش از همه مکلف به‌انجام وظیفه ای هستیم که مشارکت هر چه بیشتر مردم را فراهم کند.

سرمست ادامه داد: شما نیز بنا به‌فرمایش رهبر معظم انقلاب باید دوستان و همسالان خود را تشویق کنید که در انتخابات شرکت کنند و اینکه به‌چه کسی رای بدهند موضوع بحث جلسه ما نیست و همه باید از حق انتخاب خودتان با آگاهی استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار