راه‌اندازی کتابخانه صوتی مجازی دبستان غیردولتی غدیر بجنورد

بجنورد (پانا) -دانش‌آموزان دبستان غدیر در سال تحصیلی 1400-1399 به جهت محدودیت‌های کرونایی در اجرای کلاس‌های حضوری و فعالیت‌های تربیتی، موفق شدند از ابتدای سال تحصیلی اقدام به برگزاری نشست‌های آنلاین کتابخوانی به صورت صوتی و تصویری داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۹۱۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی کتابخانه صوتی مجازی دبستان غیردولتی غدیر بجنورد

دانش آموزان دبستان غدیر در سال تحصیلی 1400-1399 به جهت محدودیت های کرونایی در اجرای کلاس های حضوری و فعالیت های تربیتی، موفق شدند از ابتدای سال تحصیلی اقدام به برگزاری نشست های آنلاین کتابخوانی به صورت صوتی و تصویری داشته باشند و در کنار برگزاری این نشست های آنلاین، جهت تشکیل کتابخانه صوتی مجازی اقدام کردند.

کتابخانه صوتی مجازی غدیر با هدف تولید داستان های صوتی توسط دانش آموزان این دبستان از هفته دانش آموز آغاز به کار کرد و تعداد زیادی از دانش آموزان دبستان با خواندن کتاب های داستان و ضبط آن در این طرح شرکت کردند.

لازم به ذکر است که مدیریت و اجرای بخش اعظمی از طرح به عهده اعضای شورای دانش آموزی دبستان بوده که با هدایت و راهنمایی ایزانلو معاون آموزشی و پرورشی دبستان صورت گرفته است.

این طرح طی سه مرحله از هفته دانش آموز تا هفته کتابخوانی، از هفته کتابخوانی تا دهه فجر و از دهه فجر تا 29 اسفند روز جهانی کتاب اجرا شد که در مجموع تعداد قریب به 400 داستان صوتی توسط دانش آموزان تولید شد. که تعداد 368 فایل آن در کانال کتابخانه صوتی مجازی غدیر در سروش بارگذاری شد.


گفتنی است که این طرح با هماهنگی بخش کم بینایان و نابینایان کتابخانه مرکزی آیت الله مهمان نواز بجنورد انجام گرفت که در نهایت نیز در روز 19 خرداد 1400 تعدادی از دانش آموزان این دبستان همراه مدیر و معاون دبستان در جلسه ای با حضور جهانی مدیرکل محترم امور کتابخانه های استان خراسان شمالی و حاجی آبادی سرپرست بخش کم بینایان و نابینایان کتابخانه مرکزی و سایر کارشناسان این مجموعه، تمامی داستان های صوتی خود را به این بخش اهدا کردند تا مورد استفاده کودکان و نوجوانان کم بینا و نابینا قرار بگیرد.

در پایان این مراسم دانش آموزان پس از برنامه اهدا داستان های صوتی، با راهنمایی حاجی آبادی از بخش کم بینایان و نابینایان کتابخانه مرکزی آیت الله مهمان نواز نیز بازدید به عمل آورند.

خبرنگار ایزانلو معاون آموزشی و پرورشی دبستان غدیر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار