ثبت‌نام مرحله پنجم طرح ملی مسکن از ساعت ۱۲ آغاز می‌شود

تهران (پانا) - بر اساس اعلام سامانه طرح اقدام ملی مسکن، قرار است از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۹ خرداد ثبت نام متقاضیان پنجمین مرحله از طرح مذکور آغاز شود.

کد مطلب: ۱۱۹۱۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام مرحله پنجم طرح ملی مسکن از ساعت ۱۲ آغاز می‌شود

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آغاز پنجمین مرحله از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۹ خرداد خبر داد.

به گفته وی قرار است در این مرحله از نام نویسی متقاضیان دریافت مسکن ملی، در ۲۴۰ شهر ثبت نام انجام شود و تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۵ خرداد (به مدت یک هفته) ادامه خواهد داشت.

خاطرنشان می‌شود در مراحل قبلی حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند که نهایتاً ۴۶۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند؛ همچنین با احتساب متقاضیان ساخت و ساز مسکن که در پی تفاهم نامه‌های وزارت راه و شهرسازی با دستگاه‌های اجرایی از جمله مسکن فرهنگیان و نیروهای مسلح به امضا رسید، به گفته محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حال حاضر عملیات اجرایی احداث ۵۳۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

متقاضیانی که علاقه مند به ثبت نام در این مرحله از طرح ملی مسکن هستند، می‌توانند با مراجعه به وب سایت TEM.MRUD.IR نسبت به نام نویسی در این طرح اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار