سرقت 180 میلیونی از خانه باجناق

تهران (پانا) - مرد معتاد که در مراسم جشن تولد خانوادگی 180 میلیون تومان طلا و جواهرات خواهرزنش را سرقت کرده بود، توسط کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سرقت 180 میلیونی از خانه باجناق

به گزارش ایران، 27 اردیبهشت امسال فردی با حضور در کلانتری 128 تهران‌نو مدعی شد که 2 شب پیش به مناسبت تولد فرزندش جشنی برگزار کرده اما پس از رفتن مهمان‌ها متوجه شده که طلا و جواهرات‌شان به مبلغ 180 میلیون تومان به سرقت رفته است. با ثبت این شکایت، مأموران برای رسیدگی تخصصی، پرونده را به پلیس آگاهی فرستادند و تحقیقات برای دستگیری عامل سرقت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارق از محل گاوصندوق که در داخل یک کمد دیواری جاسازی شده بود، خبر داشته و در یک فرصت مناسب سرقت را انجام داده است.

در ادامه با تحقیقات بیشتر مأموران مشخص شد که سارق یکی از مهمانان حاضر در جشن تولد بوده و پس از بررسی‌های تخصصی مشخص شد متهم باجناق صاحبخانه و دوست صمیمی‌اش بوده و بین سایر اقوام بیشترین مراوده را با مالباخته داشته است. از این رو مأموران با استعلام از سوابق مظنون متوجه شدند که او چندین سابقه کیفری از جمله سرقت نیز در پرونده‌اش دارد. با توجه به شواهد و قرائن موجود و با هماهنگی مرجع قضایی، مظنون پرونده بازداشت شد.
او پس از دستگیری سعی داشت اتهامش را انکار کند اما وقتی در مواجهه با سرنخ‌های به دست آمده قرار گرفت، به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: چندی پیش به دلیل اعتیاد به مواد مخدر از محل کارم اخراج و برای تأمین هزینه‌های زندگی و اعتیاد، مجبور به سرقت شدم. پس از آن اموال سرقتی را به یکی از دوستانم به نام «فرید» فروختم و در ازای آن نیم کیلو تریاک و 11 میلیون تومان پول گرفتم.

سرهنگ علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در این باره گفت: به دنبال اظهارات متهم و هماهنگی با مرجع قضایی، دستگیری مالخر نیزدر دستور کار قرار گرفت و در بازرسی از خانه وی، اموال مسروقه کشف شد و مالخر هم به جرم خود اعتراف کرد. پس از تکمیل تحقیقات در پرونده متهمان با قرار مجرمیت روانه زندان شدند.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار