در اجلاسیه دوم مجلس یازدهم انجام شد؛

تعیین روسای چهار کمیسیون تخصصی مجلس

تهران (پانا) - ترکیب هیأت رئیسه کمیسیون‌های عمران، آموزش و تحقیقات و اجتماعی و بهداشتی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه دوم مجلس تعیین شد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تعیین روسای چهار کمیسیون تخصصی مجلس

نشست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز با دستور کار انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون برگزار شد. براین اساس، محمدرضا رضائی کوچی به عنوان رییس کمیسیون عمران مجلس یازدهم انتخاب شد. همچنین اسماعیل حسین زهی و صدیف بدری به عنوان نواب اول و دوم این کمیسیون در مجلس یازدهم انتخاب شدند. احمد جباری و آرا شاوردیان نیز توانستند با کسب اکثریت آرا از اعضای کمیسیون عمران مجلس به عنوان دبیران اول و دوم این کمیسیون برای اجلاسیه دوم مجلس یازدهم انتخاب شوند، همچنین عبدالجلال ایری به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شد.

ولی اسماعیلی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم شد

انتخابات هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در اجلاسیه دوم دوره یازدهم مجلس برگزار و ترکیب اعضای هیات رئیسه کمیسیون مشخص شد. در نشست امروز ولی اسماعیلی به عنوان رئیس، علی بابایی کارنامی نایب رئیس اول، سیدکریم حسینی به عنوان نایب رئیس دوم برگزیده شدند.

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شد

ترکیب هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم در اجلاسیه دوم هم مشخص شد. در نشست این کمیسیون، علیرضا منادی سفیدان به عنوان رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم انتخاب شد. همچنین احمد نادری و سیدمحمد مولوی به عنوان نواب اول و دوم این کمیسیون در مجلس یازدهم انتخاب شدند. رضا حاجی‌پور به عنوان سخنگوی این کمیسیون برگزیده شد. شیوا قاسمی پور و محمدرضا احمدی نیز به عنوان دبیران کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری انتخاب شدند.

شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت شد

امروز انتخابات هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد و بر این اساس حسینعلی شهریاری برای دومین بار در مجلس یازدهم به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد. جلیل میرمحمدی نماینده تفت و میبد و محمد پاک مهر نماینده بجنورد به عنوان نواب اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

محسن فتحی نماینده سنندج و رضا آریان پور نماینده مینودشت به عنوان دبیران اول و دوم و زهرا شیخی نماینده اصفهان به عنوان سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار