امسال همه روستا‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گازدار می‌شوند

یاسوج (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد براساس برنامه ریزی های انجام شده امسال همه روستا‌های باقیمانده در کهگیلویه و بویراحمد گاز رسانی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
امسال همه روستا‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گازدار می‌شوند

رحمان خادم اظهار کرد: با اتمام گازرسانی به همه روستا‌ها، استان کهگیلویه و بویراحمد امسال به عنوان استان سبز در زمینه گازرسانی در کشور معرفی می‌شود.

خادم از نصب ۶ هزار و ۴۰۰ مورد علمک گاز در مناطق روستایی و شهری استان در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: ۳۸ درصد از این تعداد علمک در روستا‌ها و مناطق سخت گذر و کوهستانی استان نصب شد.

وی با بیان اینکه تبدیل کردن مناطق مختلف استان به یک کارگاه بزرگ گازرسانی موجب شد تا عملیات لوله گذاری با سرعتی بیش از پیش انجام شود ادامه داد: با این روند گازرسانی روستاهای دور افتاده و مناطق کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد نیز گاز دار می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان با تاکید بر اینکه در ۸ سال گذشته ۲۰۷ هزار مشترک جدید به تعداد مشترکان گاز در کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد، گفت: در سال گذشته با وجود افزایش تعداد مشترکان گاز و افزایش سردی هوا، با مدیریت اصولی، گازرسانی مستمر و ایمن و همکاری مشترکان در سطح استان، این سال با موفقیت و کمترین قطعی گاز به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار